cocktail食譜|6款「多多雞尾酒」在家都整到 紅酒同啤酒都可以溝益力多?

飲食

廣告

【cocktail食譜】一連三日假,下星期就萬聖節,但受到新冠肺炎影響,酒吧有限聚令,又玩唔得夜,唔通想同成班朋友去酒吧Happy放鬆下都唔得?其實有好多款的雞尾酒同飲品都可以在家都整得到,現就立即同大家介紹。

撰文:HM|圖片來源:新蚊跟住做

cocktail食譜|6款「多多雞尾酒」在家都整到

韓國Soju多 (韓國燒酒)

-冰塊

-2 shots Soju (韓國燒酒) Soju是韓國的燒酒之一,在各大超市都可以買得到

-2 shots 益力多

-雪碧 Top up

做法:

先加冰放入杯度備用,放冰入shaker,然後加兩shot燒酒落去,再加相同份量(兩shot)的益力多,跟住就可以搖shaker,搖完後就倒入早已放了冰的杯中,最後就加雪碧到至杯頂就完成;覺得太單調,可以加入薄荷葉做裝飾。

 

熱情西多

– 西柚肉

-冰塊

– Vodka

– 雪碧

-檸檬片

– 熱情果

– 益力多

做法:
先將西柚肉碎放入杯,然後加冰,想有酒味仲可加入少許Vodka,然後再加雪碧(預留三隻手指位),再加入熱情果肉同一支益力多,最後將熱情果肉加上去即可。

 

橙多子

-冰塊

– 一支益力多

– 100ml 橙汁

-100ml 提子汁

做法:

先加冰入杯,然後加一支益力多,再加100ml 橙汁同100ml 提子汁即成。

 

 

青檸多多茶

– 冰塊

– 青檸粒

– 一支 益力多

– 50ml 綠茶

 

做法:
加冰先,然後再加青檸粒及一支益力多,再倒綠茶落去,青檸檸多多茶就完成啦!

紅酒益力多

-冰塊

-一支益力多

-紅酒 top up

做法:

先加冰,然後加一支益力多,再加紅酒,而加紅酒時可以用匙羹貼住杯邊倒,這樣就可以分到兩隻色啦。

啤酒益力多

-冰塊

-一支益力多

– 啤酒 top up

做法:

先加冰,然後加益力多做底,再加啤酒在面即成。

 

 

圖片來源:新蚊跟住做

更多影片:可按此