家人擔心仔仔感情世界?!巴打討論區出帖問:點睇屋企人親戚幫你搵對象?

兩性關係

廣告

感情同愛情一樣,可以用這麼遠,那麼近來形容!有人試過很年輕的時候,就與異性拍拖,未夠30就結婚;但同時亦有人即使年屆30仍未搵到合適對象,而這些時候家人、親戚都不知為何會較為著急。日前,在討論區內,就有位網友就以「點睇屋企人親戚幫你搵對象?」為題發出帖文,指自己年過30,屬單身人士,而家人、親戚就因為想這位巴打拍拖,不斷介紹女生給他認識。

撰文:宅宅子|圖片來源:連登討論區、電影《月滿軒尼詩》劇照

巴打討論區出帖問:點睇屋企人親戚幫你搵對象?

有位年屆32的網友日前就在連登討論區內,以「點睇屋企人親戚幫你搵對象?」為題發出帖文,並寫下:「話說小弟32單身中,屋企人、親戚係咁幫我搵女仔咁,問我個點個個點,佢哋好想我拍拖咁,但我自己好15、16,用呢種形式識女好唔知點咁」,從而引起過百網友留言。

家人擔心仔仔感情世界?!巴打討論區出帖問:點睇屋企人親戚幫你搵對象?

 

帖文一出後,即獲得過百網友留言討論,有部份網友留言表示自己或身邊都有朋友有出現同樣情況,指被家人去迫相睇:「一睇以為自己開post….同你一樣,屋企人係咁介紹啲男仔俾我識,但真係傾唔落去….」,亦有網友開解樓主:「佢地都係想你成家立室姐,識多個人無壞既,咪試下囉,可能岩呢」、「咪識吓囉,有咩所謂」、「自己溝唔溝到先?接受人幫忙都係種勇氣」,但樓主卻回覆:「我覺得好尷尬!」

 

有網友留言表示自己也有出現同樣情況
有網友留言表示自己也有出現同樣情況

 

 

有網友就向叫樓主分享一下相睇後的情況:「識完可唔可以分享吓有幾尷」,樓主就解釋尷尬原因:「親戚屋企人睇住晒問來問去咁」,網友得悉後,便回覆:「以為得你地兩個添!」可想而知樓主有多尷尬;此外,也有網友分享相睇時與異性見面時的情況。

 

 

有網友就向叫樓主分享一下相睇後的情況:「識完可唔可以分享吓有幾尷」
有網友就向叫樓主分享一下相睇後的情況:「識完可唔可以分享吓有幾尷」

 

 

圖片來源:連登討論區、電影劇照

遇上心儀對象要點追?

唔同女仔追求嘅方式都唔同,如果用錯方法就可能食「檸檬」,熟讀媾女攻略令你事半功倍!如果女生唔想太主動,在心儀對象面前散發出女人魅力,自然能俘虜男神的心。最後要開始一段戀情,當然唔少得表白,切勿犯了這幾個表白禁忌,令你前功盡廢!

如何保持戀情熱度?

情侶的關係是雙向的,不論男女都應學識這套「情侶相處十二式」。情侶拍拖時亦可以互相做一些情侶間甜蜜小行為,為關係保持新鮮感。當然一段感情沒有可能永遠都處於熱戀期,想分清男朋友是愛你還是鍾意你,即從這5件事分辨出來!