高海寧瞓身搏到盡搞到周身傷 劇接劇人氣高有望爭視后?!

流行娛樂

廣告

高海寧(高Ling)最初因參選港姐而入行,不經不覺間原來都已12年,由演壞女人、做女配角到躋身上女一位置,高海寧都努力演出,拍劇唔錫身搞到周身傷,就如早前熱播劇集《 C9特工》中,高海寧為應付大量動作場面,曾一度撞傷頭入院,令雙眼睇嘢出現重影,盆骨亦撞傷要接受治療,但苦盡甘來,人氣爆燈,今年應該有份角逐視后。

撰文、圖片:東方新地|編輯:HM(原文刊於:東方新地

高海寧拍劇賣命周身傷 拍動作戲有陰影

現年33歲的高海寧(高 Ling),由於34D身材出眾,出道被封「咪神」經常被派演賣弄身材角色,花了幾年時間才成功擺脫花瓶演出,苦盡甘來事業漸入佳境,近期更激罕四套劇輪住播,人氣高企。拍劇博到盡爭取機會,高 Ling其實早已捱到周身傷,在熱播的新劇《 C9特工》,鏡頭前的她身手敏捷好打得,但其實背後遇上唔少挫敗,更被拍檔黎諾懿戲稱她為「豆腐 Ling 」,可想而知她為拍劇有幾傷。

為令師奶角色形態更神似,高 Ling專登增肥十磅,除了驚現巨躉,拍攝動作戲時身手亦變得遲鈍。據知情者透露:「拍動作戲始終唔係高 Ling拿手嗰瓣,加上佢身形大件頭,打起嚟睇落比較論盡,最慘係拍《 C9 》開工無耐,就成個撻低撞傷頭又整親盆骨,受傷仲要繼續開工,但因為撞擊力大影響到神經線,對眼睇嘢出現重疊,盆骨又成日痛,拍到難度高嘅動作戲就有陰影,令佢壓力好大,因為增肥之後,著上特工衫身形都顯肥,拍一個動作鏡頭,要拍六、七個 take導演先肯收貨,擦傷扭親已經係家常便飯!」話晒女人條腰好重要,今次傷及盆骨,其實高 Ling早在三年前於大馬拍劇,亦曾傷腰骨,至今舊患仍間中發作隱隱作痛,雖然醫生表示不會影響生育,但始終不可掉以輕心!今次再受傷,她亦接受了幾個月的治療!

視后對手強勁 蔡思貝搶視后

雖然拍到周身傷,不過今年高Ling有四劇出街,被指有機會在台慶頒獎典禮開齋攞獎,不過今年視后之爭對手依然強勁,暫時未有一部代表作的高Ling,搶視后又係陪跑,當中下月擔正兩套台慶重頭劇《踩過界II 》及《使徒行者3 》的蔡思貝,更加來勢洶洶,年初由她擔演的《機場特警》,收視平均有33點,暫是全年收視第二位。據知情者透露:「Sisley(蔡思貝)出道已經被讚演戲有天份,本來形勢大好,不過佢緋聞不斷搞到形象衰晒,三年前喺《踩過界》本來好有機攞視后,最後都只係攞到『最受歡迎電視女角色』,不過近年佢努力洗底,無綫亦要捧花旦上位,佢最近接咗個大型金飾廣告, TVB好睇重佢!今次佢好大機會跑出!」

入行初期靠阿媽接濟孝順女孤伶住酒店

雖然搶視后被截胡,不過高Ling近年備受無綫力捧,劇接劇工作冇停過,收入大幅增長,對她來說已經是事業轉捩點。13歲由南京來港的高Ling,曾與父母住在女人街的天台屋,父母在女人街擺檔做小販,加上兩個比她少七歲及十歲的細佬,多年來都由她供書教學,令高Ling更積極賺錢。據知情者透露:「初入行收入唔穩定,高Ling戶口長期得幾十蚊,要媽咪接濟,佢知道媽咪喺女人街擺檔辛苦,自己更加努力賺錢,呢幾年收入多咗,佢負責照顧兩個細佬啲使費,仲成日鼓勵兩個細佬參加遊學團,或者出外旅行增廣見聞,開支都係佢畀,最大心願就係買樓改善屋企人生活。」15年高Ling終成功買樓做業主,近期她揚言想買多層樓給阿媽收租,出名孝順的她,因新冠肺炎疫情早前更搬住酒店,自我同屋企人隔離。日前,高Ling在電視城收工,駕車返回租住的將軍澳酒店,在鄰近的商場買咖啡及湯粉返上酒店房做宅女,永遠將家人放第一位的高Ling,獎金獎品畀佢揀,相信都是現金喇!