《半澤直樹》第3季玩乜好?網民:嚟香港拍救滙豐、國泰

熱話

廣告

《半澤直樹 2》絕對係剛過呢季嘅「最強日劇」,雖然今季跟上季經已相距7年之久,不過一眾演員及故事都毫無令觀眾失望。而《半澤直樹 2》亦喺剛過的星期是播出大結局,而最終回的平均收視率亦高至32.7%,成為暫時「令和時代第一收視日劇」。唔少Fans睇完大結局都意猶未盡,日前就有網友討論假若《半澤直樹》開拍第3季,到底會係咩題材?即刻睇睇!

撰文:海月丨圖片:TBS電視台

《半澤直樹》第3季玩乜好?網民:嚟香港拍救滙豐、國泰

由堺雅人主演嘅日劇《半澤直樹》,在第1、2季中銀行職員半澤多次挽救東京中央銀行出現嘅危機,不過事件中半澤所面對嘅「對頭人」亦由大和田曉、中野渡謙的銀行支行行長及常務董事,逐步升級變成政治家、國務大臣等,遇上的敵人可謂越來越強。不過經過第2季後,網民對之後有何對手能令半澤苦戰。

《半澤直樹》第3季玩乜好?網民:嚟香港拍救匯豐、國泰

 

作為日劇最強的銀行家,不少香港網民都建議半澤直樹在辭職後,下集來香港加入滙豐銀行,絕對比東京中央銀行更有挑戰!因為受新冠肺炎疫情及多項因素影響,近來滙豐銀行的股價可謂重創,更曾跌穿28元「海嘯價」。所以唔少滙豐股民都期盼有一位神級銀行家,能夠帶領滙豐銀行走出困局,半澤自然成為現時觀眾第一個會想起的人。

《半澤直樹》第3季玩乜好?網民:嚟香港拍救匯豐、國泰

 

另外,亦有網民提意《半澤直樹》第3季由半澤出走銀行界,轉戰香港航空界加入國泰。因為近來網上亦不斷傳言國泰將會裁員,雖然官方表示未有進一步行動,不過外界相當擔心一眾亦受新冠肺炎的航空公司,故希望半澤能夠出手。雖然粉絲都希望《半澤直樹》會推出第3季日劇,不過日本TBS電視就表示目前不考慮製作續集。因為劇集版的第1、2季經已將系列第1~4集小說的內容呈現觀眾眼前,而第5集的小說內容則是前傳故事。看來如果要有新一季日劇,就得變成原創故事了。

《半澤直樹》第3季玩乜好?網民:嚟香港拍救匯豐、國泰

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!