最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

生活

廣告

來自台灣的誠品書店,是不少文青添置讀物的好去處,今次終於在香港開設第4間分店,選址為見證著新舊交替的大角咀。到底呢間誠品又有咩特別?最驚喜竟然唔係書,即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:誠品、海月

最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

誠品於香港駐足八年,2020年重返九龍區開設第4間分店,新店緊扣大角咀船塢歷史角色的裝潢,配以通過倚窗大玻璃照射進店內的陽光,絕對係舊街坊、新住客及一眾文青的在地聚腳點。誠品書店奧運店總藏書量逾40,000冊,特設大比例重點書推薦平台「對映香港」更係奧運新店限定。「對映香港」主題展以書對映,從不同切面反照新舊香港,亦於年代穿梭,細看作者痛愛的香港故事,呈現最真實的香港。

最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

逾10,000件兒童讀物及教玩具

備受家長和小朋友歡迎的誠品兒童館首度進駐人口超過十萬的旺角區,館內逾10,000件涵蓋兒童刊物、繪本、青少年讀物和益智玩具等,相信唔少家長亦會在此「尋寶」。

最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

新店獨家 輕生活專區

另外,誠品書店奧運店除引入國內外重要設計文具文創品牌,包含紙膠帶、精選文具品牌、各式筆記本、書寫用具、紙製品、辦公事務用品、收納整理、兒童文具用品等。亦加入「輕生活專區」,滿足一眾文青及文具控對美好生活的追求。

最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

 

不過最讓人驚喜的,不只是誠品加入一眾文青居家小家電,而是各式各樣的台灣以及香港本地食品。雖然價錢並唔係「好平」,不過種類及稀有度上的確有令人相當驚喜!

最驚喜竟然唔係書!文青新貴 誠品書店奧運店

 

同場加映

高達模型誕生的40週年展覽終於開幕啦! BANDAI於太古城中心舉行以Fun to Build為主題的「BANDAI SPIRITS HOBBY EXHIBITION」,其中主打展品3米高 RX-78-2高達半身像及全身立像,首次於香港亮相及同場現身,成為高達迷最期待的展覽!到底今次太古高達40週年展有幾正?即刻睇睇!

【高達40週年展】站立在太古城的高達!超正3米高RX-78-2高達 超正打卡位、期間限定模型

 

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

關鍵詞
Chill好玩