落選港姐爭住想入行! 黃婉恩、梁懿婷大解放

流行娛樂

廣告

今年港姐的招募口號係「逆市筍工」,吸引一班進擊的佳麗參選,有人為做明星毅然劈炮博一博,結果由蘇格蘭返港的手術室護士謝嘉怡(Lisa)以混血靚樣成為雙料大贏家。三甲港姐筍工在手,落選佳麗唔想空手而回,紛紛出招爭入行,之前為減肥個個冇啖好食,無非想身材弗爆示人,當中26歲黃婉恩、22歲梁懿婷與20歲賴琦媛賽後更大解放,出海著三點式繼續大晒美好身段,有事業線又肯博肯露,相信無綫一定唔會放過。

撰文、圖片:東方新地丨原文刊於:東方新地丨編輯:白子

落選港姐未入行先搞小圈

香港小姐人人爭,不過爭唔到亦不用失望同灰心,因為每年無綫都會從中揀卒,有潛質的佳麗一定有得留低做小花,今年疫下參選的佳麗被指質素偏高,當中雖然有唔少是非精,但最緊要有娛樂性,由頭是非到尾的寸嘴 Ivy賴琦媛被淘汰後,直認不諱想簽無綫做幕前,上位目標明確,被指是富家女的她更與多位家境同樣富裕的佳麗如范倩雯、梁懿婷及侯嘉欣等未入行先埋堆,繼續搞小圈子。

 

 

 

 

 

參選港姐為入娛樂圈嫁入豪門鋪路

高質落選佳麗黃婉恩參選以來一直我行我素,今年26歲年紀最大的她擁碩士學歷,更被爆是立法會議員何君堯姪仔的女友,落選後她如釋重負,即約友人出海滑水玩樂,以粉藍色三點式泳衣上陣派福利,為參選積極修身的她更一度離罩;無獨有偶,由美國返港參選的梁懿婷亦身穿同款泳衣出海,初次見人被指身形頗肥有「肥版孫藝珍」之稱的她,明顯瘦了一個碼,不過甩粉上陣面目全非,搔首弄姿狂擺甫士,選完港姐唔使再有顧忌,梁懿婷可以做番自己,更利用自己的知名度與曝光率,日前宣布成立網店做代購生意,不過最大的心願仍是等無綫睇中然後入行。據知情者透露:「無綫年年都會揀一批落選港姐入訓練班,睇吓邊個肯博肯捱咪機會多啲囉!有背景同家底當然高一線,是非多同身材好都有幫助,因為會有 noise,今年班女仔大部分都好有野心,有幾個屋企本身有錢,根本唔係話要賺錢養家,係想做明星刷存在感啫!」以前選港姐係入娛樂圈同嫁入豪門嘅捷徑,依家更成為富家千金嘅玩意。