邊隻打邊隻? 《壞蛋》Minions大起底

熱話

廣告

《壞蛋獎門人》「捧紅」咗班黃黔黔超搶戲嘅配角迷你兵(Minions),今年暑假,佢哋重會擔正主角推出電影《迷你兵團》!

不過話時話,佢哋隻隻差唔多樣,我諗就算係忠粉都未必知道佢哋邊隻打邊隻,我哋編輯部為大家起咗班Minions仔主要成員嘅底,原來佢哋唔止有名,重各有性格㗎!

text-Jessie

 

1. Dave

眼睛:2隻

髮型:扁塌塌嘅中分頭

身材:纖瘦

身高:105cm(迷你兵平均身高)

喜歡:火箭、飛彈

討厭:等待

深刻場面:喺第1集《壞蛋獎門人》中,因聽到邪惡計劃後太興奮,唔小心將火箭發射出去,同埋第2集幻想同Lucy約會嘅嗰隻迷你兵就係Dave。

 

2. Stuart

眼睛:1隻

髮型:扁塌塌嘅中分頭

身材:纖瘦

身高:94cm(最矮嘅迷你兵)

喜歡:玩、大笑

討厭:被其他迷你兵蝦

深刻場面:喺第1集被Jerry當成螢光棒咁用嘅就係Stuart。

 

3. Jerry

眼睛:2隻

髮型:稀疏陸軍裝

身材:纖瘦

身高:105cm(迷你兵平均身高)

喜歡:玩、同佢最好嘅朋友Stuart一齊

討厭:Edith(官方話:好似係)

深刻場面:喺第1集時,Jerry同其他迷你兵受男主角託付,睇實幾個小朋友,但後來主角捉到佢哋同3個小妹妹玩廁紙玩到癲晒,第2女Edith竟然出賣Jerry篤佢出嚟,佢隨即大叫「Whaaat?!」

 

4. Jorge

眼睛:2隻

髮型:濃密陸軍裝

身材:肥胖

身高:96cm(同Dave坐低時一樣高,比Stuart高少少)

喜歡:影印佢個pat pat

討厭:(官方話:已經諗唔到)

深刻場面:坐喺影印機上面,影印自己個pat pat。

5. Tim

眼睛:2隻

髮型:噴水池裝

身材:纖瘦

身高:120cm(最高嘅迷你兵)

喜歡:做大佬

討厭:輸同埋被嘲笑

深刻場面:喺超級市場入面假扮爸爸。

 

6.Mark

眼睛:2隻

髮型:扁塌塌嘅中分頭

身材:纖瘦

身高:105cm(迷你兵平均身高)

喜歡:唱歌

備註:佢同Dave好似樣

深刻場面:喺超級市場公司入面假扮媽媽唱歌。

 

7.Phil

眼睛:1隻

髮型:扁塌塌嘅中分頭

身材:纖瘦

身高:95cm

喜歡:被Agnes錫錫

備註:佢同Stuart好似樣

深刻場面:頭先提過前面兩位係扮爸爸媽媽,Phil就係當時扮佢哋囝囝嘅嗰位。

8.Kevin

眼睛:1隻

髮型:扁塌塌嘅中分頭

身材:纖瘦

身高:6cm(用縮細槍縮細之後)

喜歡:男主角Gru

備註:佢同Stuart都係好似樣

深刻場面:第1集《壞蛋獎門人》入面有支縮細槍,佢被射到,即時變身為超迷你兵。第2集佢係被注射疫苗變成Evil Minions嘅其中1隻。

 

9.Bob

眼睛:1隻

髮型:稀疏陸軍裝

深刻場面:飲咗反地心吸力藥水,升咗上天嘅迷你兵。

 

 

最後,當然唔少得《迷你兵團》預告片:

 

延伸內容:

兒童書世界原來早已崩壞了!

蔡思木村達事件之終終終極似樣明星我好亂LEVEL3

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours
  1. 新Monday / 威到冇朋友!Minions有專屬黃色 - 新Monday

    […] Bello!Crossover電影角色出波鞋、衫褲、手電、figures聽得多,特別版顏色你又聽過未?而且重要係顏色嘅標準色(Pantone),做design嘅一定識;就算你去啲lifestyle家居店,都一定有見過佢哋出嘅家品products。邊個咁有面?之唔係班小小兵Minions!由於今年暑假Minions擔正嘅新戲上,Pantone Color Institute剛剛宣布咗,推出3年以嚟嘅新色–Minion Yellow,唔使多介紹,咪就係Minions嘅黃色,以後喺新版嘅Pantone catalogue上,就會見到呢隻黃色,呢種crossover可以話係史上首次,呢次班小小兵真係光宗耀袓、名留青史啦!再考考你,其實班Minions隻隻都有名,唔係隻隻一樣㗎,分唔分到? […]


Comments are closed.