iPhone最強曬命行徑!越南土豪曬門前「iPhone柱」 拎過百部電話做外牆裝飾 網友笑問:怕唔怕被人偷?

網絡熱話

廣告

iPhone手機一部要港幣幾千蚊,最貴嘅萬幾蚊都有,有人會覺得係必需品,亦有人覺得以呢個價錢買一部手機係奢侈品,最近就有越南土豪大騷自己過百部iPhone,不得至,更把門前的一條柱及牆舖滿過百部iPhone 6,展現豪氣的一面,呢條影片更係網上熱傳,唔少網民表示實在太霸氣了,亦有人指「雖然睇落似二手貨iPhone,但睇唔透屋主點解要咁多做,仲話想曬命不如砌金磚砌牆仲實際,你哋又點睇呢種「曬命」行徑?

撰文:iluvhk|圖片來源:抖音截圖、《The Guardian

iPhone最強曬命行徑!越南土豪曬門前「iPhone柱」 拎過百部電話做外牆裝飾

iPhone可以點做裝飾?最近越南有網友在抖音上傳「用舊iPhone砌成圍牆」的影片,在一戶人家20公尺嘅外牆上,貼滿iPhone手機,奢華裝飾同創意令唔少人相當驚訝,更有人以為係p圖,直指好誇張!

iPhone,土豪,越南,豪氣
越南一名屋主利用舊iPhone貼出20公尺的圍牆。

據外媒報導,日前,有一名34歲越南網友將「用舊iPhone砌成圍牆」的創意想法,建議給自己53歲的叔叔,叔叔聽完之後也認為很有趣,隨即展開行動, 在市場上購買回收的舊iPhone手機,大多數是iPhone6、iPhone7及iPhone7Plus的機型。

iPhone,土豪,越南,豪氣

據悉,該名屋主在完成購買材料的前置作業後,請來一名石匠,將2000多支手機嵌入牆壁和圍欄,總共花費10,718美元(約港幣83,065萬), 打造出一道長約20公尺、高1.2公尺的iPhone手機牆。從影片中可以看到,閘門兩旁豎立2座「iPhone柱」,圍欄外的牆也都是由舊iPhone堆砌而成,排列方式有橫有直,甚至呈「X」字型,浮誇奢華的設計讓人「O嘴」!

iPhone,土豪,越南,豪氣
從影片中可以看到,閘門兩旁豎立2座「iPhone柱」,圍欄外的牆也都是由舊iPhone堆砌而成,排列方式有橫有直。

網民留言

不少人直指這上iPhone應該不是真電話,只是電話殻,又指:「根本唔值錢,大部份都係廢鐵、廢條!」、「仲要10,718美元!」、「如果全部係真電話,我諗我唔會住呢間屋,最驚有幅射,」、「比土豪更土豪」、「另一種炫富嗎」、「鑲金已經不夠看了」、「霸氣」

iPhone,土豪,越南,豪氣