張松枝憑劇集《二月廿九》人氣再度急升 網友公認為港版孔劉?!|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

張松枝是公認好戲的綠葉王之一,自2012年離開無线後,先後拍劇又轉戰影壇,而早前張松枝再憑ViuTV劇集《二月廿九 》中演「辰叔」而再度人氣急升,特別是與戲中女主角吳海昕的一段父女情,既演繹細膩,同時又令人感動,至於在現實生活中,張松枝對於家庭甚為緊慎,與太太、囝囝過著平淡又實在的生活。

撰文、圖片:東方新地|編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

 

張松枝結婚低調享受家庭樂

而現實中張松枝都係為人父,結婚12 年,囝囝今年11歲,不過張松枝對家事向來低調,極少晒家庭照。唔晒唔代表關係唔 好,早幾日張松枝就同太太、囝囝一家三口家庭樂,一家之主嘅佢負責揸車,泊好車落地,企埋一邊等埋太太同囝囝,然後三人行去商場買吓嘢,之後去食飯,生活平淡 但實在!

張松枝
張松枝一個回眸眼神,竟然充滿戲味,果然渾身是戲﹗

 

張松枝
泊好車,張松枝等埋太太同囝囝,唔係翹埋對手敦起個款,只係話晒喺停車場,緊張望實囝囝啫﹗
張松枝
一家之主帶頭行先,為老婆同囝囝先搵定商場出口,非常貼心。

 

張松枝
一家三口去商場行街食飯家庭樂,今年11歲嘅囝囝,已經高過張松枝膊頭了﹗

 

妻子為有名化妝師 林峯做媒人撮合

張松枝甚少刻意提及太太,原來太太係行內有名嘅化妝師 Mae Von,以前係林峯嘅御用化妝師,當年仲係林峯介紹佢哋認識,係張松枝同太太嘅媒人!依家張太係一 間化妝學校嘅校長,桃李滿門,已經好少再幫人化妝,除咗佢老公啦!

張松枝
張松枝喺《二月廿九》嘅留鬚、頭髮斑白造型佬味十足,其中一集突然變番後生,立即被指激似孔劉。

 

張松枝
張松枝再憑ViuTV 劇集《二月廿九 》中演「辰叔」而再度人氣急升

 

 

張松枝
張松枝

 

張松枝
張松枝參演電影《無雙》同主角周潤發、郭富城等打成一片,閒時佢仲跟隨發哥去跑山㖭﹗
張松枝
今日張松枝喺演藝圈嘅成績,最開心係張太至真,當年喺無綫多年不受重用,張松枝做到心灰意冷,就係張太鼓勵佢唔好為養家而煩惱,要為理想向外闖,之後以雙倍人工簽咗畀王維基,雖然最後開唔到台,但轉戰影壇,電影一套接一套!

網友公認為港版孔劉?!

2016年韓國電影《屍殺列車》在亞洲各地均大獲好評,觀眾不但對緊湊的劇情滿意,更大讚演員們演技出色,無論是男主角孔劉、大隻佬馬東錫、大肚婆鄭裕美、奸角金義聖、學生哥崔宇植、昭熙,甚至是一班喪屍們都讚口不絕,甚至公投開拍港版的話,與孔劉最似莫過於張松枝。

網民公投香港版《屍殺列車》演員

男主角──張松枝

單單說張松枝一名,大家可能不知道他是誰,但一看到他的照片你便會認識。不少網民都指在戲院中一看到孔劉的樣子,便立刻想起張松枝。現在看到2人的圖片,的確有幾分相似。

屍殺列車1

屍殺列車3
其實張松枝已經不是第1次跟韓星撞樣,早前hit爆的《太陽的後裔》及Oppa宋仲基,已經有網民提出2人很相似。

 

亦有網民指於《愛.回家》中演Marco的綠葉演員趙永洪也跟孔劉有點相似,不過首選當然還是張松枝啦!

屍殺列車4