陳智燊宋熙年再榮升做爸媽 網上宣布懷有第二胎!|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

陳智燊宋熙年當年在無綫因拍攝同一節目《娛樂新聞台》,從而互相認識,並於2007年開始拍拖,隨後於2016年結婚正式步入人生另一階段,兩年後就誕下仔仔Damon(陳裕炘),而今日陳智燊宋熙年就在各自的社交平台上,宣布懷有第2胎,不少好友和網友得悉後,紛紛留言恭喜。

原文:東方新地、八卦妹|來源:雷霆881商業一台|圖片來源:官方影片截圖、陳智燊宋熙年 Instagram|編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

陳智燊宋熙年網上宣布懷有第二胎

陳智燊、宋熙年自2016年結婚後,絕對是夫唱婦隨,齊齊離開TVB,轉戰做Youtuber,收入不減反升,直至2018年時,更誕下仔仔Damon!事隔兩年,Jason剛在個人社交平台上籲大家要Stay at home外,仲同大家宣布好消息,就是他們再度做爸媽,成功懷有第2胎。宋熙年還表示:「在過去幾個月,作為媽媽有新的責任和挑戰,因將會有新的家庭成員,所以在這過去的期間內,要令家人變得強壯、健康,照顧同保護家人是目前最重要的任務。」

 

陳智燊宋熙年
陳智燊、宋熙年與仔仔Damon(陳裕炘)齊齊公布懷有第二胎

 

陳智燊宋熙年
陳智燊、宋熙年全家福報喜

陳智燊、宋熙年發出貼文不足一小時,即獲得大量網友的道賀,而他們的好友李亞男、岑杏賢、區永權等均有留言:「Congratulations」給陳智燊宋熙年。

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年好友們,如陳敏之、李亞男等好友均有留言
陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年好友岑杏賢留言

 

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年好友高海寧、朱千雪留言祝賀

 

地下情7年 終開花結果

陳智燊在去年初時就曾接受一電台訪問時表示,當年同宋熙年一齊主持《娛樂新聞台》而認識,互相深入了解幾年後先正式開始拍拖。陳智燊指當時自己係一個好小心、好慢熱嘅人,但宋熙年就剛好相反,經常「bilibala」、好開朗,二人形成一個強烈對比,可能就係一凹一凸,令佢哋一拍即合!

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年一齊主持《娛樂新聞台》而認識,互相深入了解幾年後先正式開始拍拖。
陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年拍拖9年,其中有7年係地下情

同宋熙年拍拖9年,其中有7年係地下情,陳智燊喺節目坦言當時要同宋熙年扮唔識:「唔可以拖手、唔可以傾偈,大家要扮普通朋友。都唔算辛苦只係經常有好多無聊嘅戲要演,好似喺公司一齊開會,或者同同事食飯,會故意坐開啲,扮陌生咁打招呼。」

陳智燊宋熙年拍拖期間要秘密,扮唔識對方
陳智燊宋熙年拍拖期間要秘密,扮唔識對方

 

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年

宋爸爸60大壽當日求婚

拍拖9年,係時候要考慮一下人生大事,陳智燊話求婚當時非常驚險,要特意向劇組請假,仲要喺一日之內來回香港同澳洲:「當日我等佢做完節目之後,坐夜機返澳洲慶祝佢爸爸60大壽,我咪扮拍劇一早出門喺街度遊蕩,等佢出門口就即刻拎行李去機場。」行程雖然非常趕,但最後陳智燊都成功製造驚喜,抱得美人歸!

陳智燊宋熙年
陳智燊向宋熙年驚喜求婚

 

陳智燊宋熙年
陳智燊抱得美人歸

過往Jason曾多次表示入TVB最大的得著,就是認識到太太宋熙年,他指:「迎娶太太宋熙年,已是我人生的大獎。」,抱得美人歸。

陳智燊宋熙年
陳智燊表示認識到太太宋熙年:「已是我人生的大獎。」
陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年婚照十分美

希望生三個孩子

陳智燊同宋熙年結婚一年幾就造人成功,2018年9月就迎來佢哋第一個愛情結晶品Damon。陳智燊揚言希望生夠3個:「我想家庭熱鬧啲,始終我自己係四兄弟,成長環境就係打交、鬧交、爭嘢,幾開心嘅,如果可以俾個仔咁嘅環境,我覺得都會好幸福。」

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年結婚一年幾就造人成功,2018年9月就迎來佢哋第一個愛情結晶品Damon
陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年一家三口不時外遊,十分幸福

 

陳智燊宋熙年
陳智燊宋熙年