林作學麥明詩有律師唔做轉行Sell保險?!做唔夠一個月即被同行抨擊!|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

林作既是名律師,但同時又去搞補習社,可謂搞作多多,但受到新型冠狀病毒所影響,原本每個月都收六位數字的補習社,就因停業令他幾乎零收入,未知是否大受刺激的林作,竟有律師不做,反而學前女友麥明詩般,大玩轉行,去考保險經紀牌做保險新手,究竟當中有甚麼原因呢?現即同大家一齊看看。

 

撰文、圖片:東方新地|編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

跟麥明詩學轉型 林作轉行Sell保險

疫境當前,各行各業都大受影響,曾經是大律師的林作,繼前度女友、「十優港姐」麥明詩放棄演藝工作,轉行做OL後,他亦有新搞作,在補習社停業期間,宣布加入保險行業。轉行絕對唔係講玩,做保險要考牌要對客人負責任,而林作宣布加入保險界後,有不少人問他是否受刺激?他日前拍片解釋竟說:「其實有兩單嘢,近年我女神余香凝同咗保險才俊一齊,令陳家樂十分傷心,令我意識到原來保險才俊係咁犀利。另一單係我小學女神梁靖琪,嫁咗畀細佢7年嘅保險才俊,令我意識到原來保險才俊係咁威,竟然係咁,我都好想好似佢哋咁。」

 

林作
麥明詩去年與無綫改簽一年一騷合約,轉行到國際著名的顧問公司麥肯錫(McKinsey)擔任商業顧問,早前她剖白淡出的原因,是因為在娛樂圈的四年多時間,令她覺得自己與世界脫軌,現在終可以尋回自我。

 

林作
其貌不揚冇身形又冇高度,林作穿上西裝努力扮專業,不停在社交網內上載扮型相自我做宣傳。
林作
林作高調宣布轉行做保險,其中一個賣點是律師、保險專業雙拼於一身,仲話保障客戶的下一代變富二代。

 

林作
林作在個人社交網站內高調轉行,仲叫有興趣加入保險界嘅朋友講:「打俾我!」
林作
林作仲話阿Bob曾介紹他去搵陳定幫算命,對方指他31歲時會找到一份要賣口才的事業,成為他轉行的其中一個原因。

 

入行唔夠一個月即被同行抨擊

入行唔夠一個月,林作已被同行公開抨擊冇一行做得長,仲呼籲客戶唔好幫襯佢,林作不甘被唱衰,隔空與對方開火,強調疫症前在補習界每個月有六位數字收入,現在只是開多一瓣個人事業,與其浪費時間唇槍舌劍製造是非,不如專注做實事,用行動證明有大律師唔做都可以闖出一片天啦!

 

林作
林作

 

林作
日前林作在社交網貼出請人的告示,想找一名有志之士加入他的團隊,更寫明入職要求很簡單,只需要有一至兩年經驗,更誇口說在他領導下可以創高峰,年薪可達幾十萬。

 

林作
幾個月前先決定加入保險行業,要做新人由低做起的林作,不斷睇書惡補專業知識。

麥明詩大解放出席品牌活動失手著錯衫?

10A港姐麥明詩經常被指夠貼地,而甚得民心,日前她獲邀出席活動,席上歎美食貴酒,出席嘉賓還有陳凱琳、「微辣」多姐、蔣怡、馬天佑等,大家均以橙、紅色dress code主題現身。麥明詩穿上低胸吊帶裙花裙現身,大晒事業線,十分搶鏡,卻被網民批評她高級餐廳宣揚香港情懷、向茶記致敬,不太適合…詳情請看

麥明詩中門大開派福利?

轉行做商業顧問的「十優港姐」麥明詩(Lousia),轉職後都有些時候會拍廣告同公開出席活動,日前佢就出席一個發布會時大派福利,中門大開任睇南半球,網民睇到眼都突埋…詳情請看;麥明詩早前更被KOL Muddy Water 渾水於社交平台爆出極罕J圖,白色外套下深V細肩帶,激罕盡騷半球…詳情請看