NBA球星嘲諷武漢肺炎後確診!網民:今次佢真係自己攞嚟│時事新聞台

熱話

廣告

NBA都要緊急停賽!現時武漢肺炎全球肆虐,估唔到今日繼隊祖雲達斯中堅Daniele Rugani、以及演員Tom Hanks兩夫婦傳出確診。就連NBA球星都出事,NBA更即時宣布無限期停賽!最諷刺嘅係,確診NBA球星前兩日先笑完武漢肺炎疫情,到底又係咩回事呢?

撰文:海月|圖片:NBAtwitter

NBA球星嘲諷武漢肺炎後確診!網民:今次佢真係自己攞嚟

NBA日前舉行「猶他爵士」對「奧克拉荷馬雷霆」嘅比賽,喺比賽開始唔夠1分鐘,官方就緊急宣布取消比賽:「一名NBA爵士球員對武漢肺炎檢測呈陽性反應,我哋喺比賽開始前無耐先得知檢測結果,今次比賽因此緊急取消」。確診球員為NBA猶他爵士嘅Rudy Gobert,當時Rudy Gobert並不在比賽現場。

NBA
NBA猶他爵士Rudy Gobert確診
NBA
NBA猶他爵士Rudy Gobert確診

雖然Rudy Gobert係NBA猶他爵士隊嘅當家中鋒,更先前兩個NBA賽季中成為「年度最佳防守球員」,本季NBA中更首度入選明星賽。不過Rudy Gobert喺美國時間星期一上一場記者會中,離場時故意用雙手摸勻現場嘅咪高峰,更嘲諷武漢肺炎疫情並無大家想像中咁嚴重。估唔到喺兩天後,爆出Rudy Gobert確診武漢肺炎,更引發NBA宣布全面停賽。呢場比賽除Rudy Gobert因病無出賽,佢嘅隊友Emmanuel Mudiay亦因「身體不適」缺席了星期三嘅投籃練習。

NBA
NBA猶他爵士嘅Rudy Gobert離開記招前摸咪
NBA
NBA猶他爵士嘅Rudy Gobert再摸桌面
NBA
NBA猶他爵士嘅Rudy Gobert最後離開記招

而最新消息指,NBA理事會已達成共識,希望繼續今季嘅NBA常規賽,不過就會禁止球迷入場觀看,變成「閉門作賽」,最快會喺星期四作出決定。另外,雖然並無証據指Rudy Gobert喺記者會中嘅舉動,就係染病嘅原因,不過好多NBA球迷、網民都對呢個行為反哂白眼,更表示:今次佢真係自己攞嚟。

 

NBA
NBA將決定會否閉門作賽

 

 

同場加映

高比拜仁 (Kobe Byrant) NikeZoomKobe 5 Protro 全新配色正式曝光

高比拜仁 (Kobe Bryant)不幸因意外離開人世,留下更多的是對他的思念,因他命名的球鞋亦變得更具意義及價值。高比拜仁自從轉戰 NIKE後,其Kobe 5 便立即成為鞋迷最喜愛的Kobe簽名款之一,而去年年底 NIKE Zoom Kobe 5 Protro 才復刻了經典的「Chaos」小丑配色,今年年初也為了紀念高比拜仁的五座總冠軍獎盃,預計有望推出一款NIKE ZoomKobe 5 Protro「Big Stage Parade」別注版本鞋款,同時亦代表著向這位籃球界的一代傳奇球星致敬。

高比拜仁
高比拜仁 (Kobe Byrant)在球場上的英姿

而在剛剛結束的 NBA 2020 全明星賽週期間,眼利的球迷們便發現到效力於湖人Lakers的知名球星戴維斯 (Anthony Davis),率先穿上一雙以 Lakers 球隊紫金配色為設計靈感的Kobe 5 Protro

高比拜仁
戴維斯(Anthony Davis)早前率先穿上NIKE Zoom Kobe 5 Protro

 

NIKE Zoom Kobe 5 Protro
NIKE Zoom Kobe 5 Protro

顏色上以 Lakers 球隊的紫金配色為設計靈感來源,同時再添以黑色點綴,來表現出 Lakers 與 Black Mamba 的結合,完全表達到Kobe Bryant的精神,作為致敬這位已故傳奇球星。

高比拜仁
NIKE Zoom Kobe 5 Protro
高比拜仁
NIKE Zoom Kobe 5 Protro

值得一提的是,鞋款內襯的部分亦有紫金構成的紋路,另外也用上了大家愛不釋手的冰藍大底。

高比拜仁
NIKE Zoom Kobe 5 Protro
高比拜仁
NIKE Zoom Kobe 5 Protro

至於價格方面:目前尚未公佈Nike ZoomKobe 5 Protro新配色的定價,不過鞋款有望在 3 月 26 日正式登場,各位高比拜仁的球迷到時記住留意吓喇!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!