陸詩韻演出《法證先鋒IV》再現V煞下巴刀削面 堅稱逆齡生長絕無整容|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

陸詩韻自2005年參選港姐並獲得亞軍後就加盟無綫正式入行,之不過多年來陸詩韻的娛樂事業就一般,沒有令人留下深刻印象的角色。直至2009年,陸詩韻離巢兼轉行搞美容生意,仲自己做生招牌,近年再回巢參與劇集《宮心計2深宮計》、《法證先鋒IV》拍攝工作,而陸詩韻最大的轉變不是演技,而是她由當年的闊面大腮骨,變成現時的V煞下巴刀削面。

 

撰文、圖片:東方新地|編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

陸詩韻搶鏡客串回春登場《法證先鋒》

《法證先鋒》拍到第四輯,廿年前第一輯的主角歐陽震華、林文龍與蒙嘉慧,已變成黃浩然、譚俊彥和李施嬅,而 劇中更有不少熟口熟面的資深演員穿插其中,就連轉行做美 容的陸詩韻(Sharon)亦搶鏡登場,她所飾演的女明星「殷 紅」於最近幾集戲份甚重,成為殺人案的關鍵人物,劇情緊張之餘,不少網民對陸詩韻的容貌更是議論紛紛。

陸詩韻
陸詩韻入行十五年代表作欠奉,不過閒時亦有戲癮,去年返娘家客串的 《法證先鋒IV》收視大收,陸詩韻近日亦幫手落力做宣傳。
陸詩韻
陸詩韻在《法證先鋒IV》中與黃祥興飾演一對夫婦,更是案 中關鍵人物,佔戲甚重。

 

 

現年39歲的陸詩韻被網民大讚是凍齡美女,當年選港姐時的她面圓加丹鳳眼,仲有激凸身材,入圍已是大熱,經過十五年的歲月洗禮,陸詩韻唔止面目全非,仲愈變愈後生。據知情者透露:「近年Sharon容貌不停進化,雖然話依 家手機美圖apps可以修圖,但佢真係離奇逆齡生長,兩年前喺《宮心計2深宮計》客串飾演宋王妃,演技絕對唔夠V煞 膠面搶鏡,佢個形同利器嘅下巴真係有啲誇。到最近《法證先鋒IV》再客串,一出場就有驚喜,唔少觀眾都認唔到係佢,五官變得緊緻,睇上去真係廿幾歲咁,簡直係判若兩 人。」女大何止18變,喺陸詩韻身上有72變㖭!

陸詩韻
陸詩韻微博圖片
陸詩韻
雖然已39歲,但陸詩韻在劇中一出場即成為焦點,除了有人唔認得佢,仲被不少網民大 讚是凍齡美女,美貌依然。

 

 

陸詩韻創立自家護膚品牌 強調冇整容

陸詩韻近年除了創立了自家護膚品牌,仲代理日本護膚產品和做美容公司代言人,對於面目全非,她堅稱是因為自己對變靚非常有研究,日常生活與飲食健康最為重要,只會做機或者進行一些美容療法去延遲衰老,絕對不會去整容。下一次再客串拍劇,陸詩韻再進化再變面,咁咪次次都有新鮮感囉!

 

陸詩韻
05年參選港姐時的陸詩韻,清純自然外表無添加,與現在判若兩人。

 

陸詩韻
化妝手法雖則可以好大影響,不過近年離奇消失的闊面、圓下巴同肉頭鼻就難以解釋。
陸詩韻
陸詩韻入行後拍過唔少劇集,當年一臉青澀與視帝馬明做對手戲。
陸詩韻
兩年前在《宮心計2深宮計》中戲份 雖少,第三集已經被殺,不過已經 足夠令其V煞啄木下巴在觀眾心目 中留下深刻印象!
陸詩韻
近年陸詩韻個下巴呈現刀削形狀,無論真人或影相都好明顯,絕對不是P圖。

 

陸詩韻
陸詩韻創立自家護膚品牌兼任代言人

 

陸詩韻
陸詩韻表示變得愈來愈靚全靠自己勤力美容與生活健康,大家都要學吓,勤力係可以令五官進化變成另一個樣。
陸詩韻
陸詩韻所創立品牌獲得星級品牌獎
陸詩韻
陸詩韻近年積極參與美容拍攝工作

 

陸詩韻
陸詩韻被指釣金龜不果轉戰商場,創立了Sharon’s Workshop、推出自家護膚品牌「道DOU」,又做代 言人上節目做生招牌,當然要keep住個靚樣先有說服力。