汪明荃堅持戴口罩錄影防疫措施做到足 獲網友激讚|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

汪明荃向來都是大眾喜歡的藝人,自開設IG後,就引起不少熱話,如最初的「自創Tag」,就已吸引到如麥明詩陸浩明等藝人跟隨;近多個月,受到武漢肺炎所影響,電視城的錄影節目雖然相對減少,但汪阿姐所主持的《娛樂大家》日前就進行錄影,阿姐就堅持全程戴口罩,防疫做到足,獲得網友大讚,而今日阿姐又在IG上載相片,就又再引起網友討論。

撰文:東方新地|圖片:Instagram、微博、Facebook|編輯:八卦妹(原文刊於:東方新地

汪明荃唔睇無綫新聞?!

眾所周知,汪阿姐服務TVB將近50年,在各大場合中均能看到她,而昨日(21/2)阿姐就在個人IG上載一張相片,相中就看到是翻攝電視新聞報道的畫面,並寫道:「21/02/2020歡迎立法會財委會通過抗疫基金三百億撥款申請。」有不少網友就眼利發現阿姐所看的新聞並不是無綫新聞,從而留言:「Liza姐都唔睇無綫新聞」、「姐,你唔睇TVB」、「連Liza姐都唔睇TVB新聞」。

 

汪明荃

 

 

汪明荃戴口罩錄影

日前汪明荃於電視城錄影節目《娛樂大家》第9集,上載到社交媒體嘅相見到阿姐戴住口罩!口罩仲要有花紋,明顯係為咗一身衣著而設,造型絕對潮到爆。全場睇落只有阿姐戴口罩,對於藝人戴口罩錄影絕對少見,但網民都依然大讚阿姐防疫意識做到足,值得欣賞。

汪明荃
只得汪阿姐一個人戴口罩

 

汪明荃
網民大讚防疫工作充足

 

汪明荃
阿姐地位絕對無人質疑

 

汪明荃

 

汪明荃

 

汪明荃

 

汪明荃

 

72歲阿姐汪明荃勤力玩IG

藝人要保持人氣,好多時都會活躍於社交平台,得閒會同粉絲交流交流。不過玩社交網唔係年輕人專利,已經70+2的汪阿姐汪明荃上年都開咗IG帳戶!不過汪明荃身為行內老前輩,玩IG都同其他人與別不同,Tag人其實可以咁樣Tag㗎!阿姐汪明荃出名勤力,連玩IG出post都勤力過人,開帳戶後短短41日已經出咗58個post,分享大量靚相及生活照,粉絲們一定好滿意啦!IG功能多多,但就唔係每個人都可以靈活運用,不如學吓以下阿姐呢個新玩法啦!

汪明荃
阿姐IG當然見到家英哥啦

 

汪明荃

 

 

自創潮爆Tag人方法

話說阿姐日前出席保良局盆菜宴活動,喺IG分享大批合照,當然就要順便Tag返相中人啦。不過重點來了,阿姐唔係用平時IG內置的Tag功能,而係手寫Tag人,直接喺張相上揮筆寫大家個名!藝人如朱咪咪、區瑞強、蔡康年等大家都識啦,不過一班高官總理大家就未必熟悉,所以阿姐細心地寫埋頭銜,真係高招!

汪明荃

 

汪明荃

 

汪明荃

 

陸浩明麥明詩都跟風!

眼見阿姐開創新潮流,一樣夠樣的《#後生仔傾吓偈》主持陸浩明及麥明詩馬上跟風,喺合照中手寫Tag人,麥明詩留言:「台慶綵排,Liza姐教我哋tag相新方法 係愛嘅tag法!」

汪明荃