陸浩明在節目「口快過腦」講沙士源頭係香港 凌晨連環發文道歉|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

陸浩明無綫熱門節目《後生仔傾吓偈》中,竟「口快過腦」表示2003年香港沙士病毒源頭,如此嚴重失實的說法,就連身邊的好拍檔馮盈盈都要即時糾正,之不過當節目出街後,網民即時去到6號的個人社交平台上投訴,雖然6號在凌晨時已連環發文致歉,但網友之火卻未見熄滅。

撰文:異種火星人|圖片來源:後生仔傾吓偈截圖陸浩明Facebook

 

40歲陸浩明「口快過腦」講沙士源頭係香港!

無綫節目《後生仔傾吓偈》最新一集中,就以討論沙士和新型冠狀病毒肺炎以及講防疫意識和措施作為議題,期間,主持之一的陸浩明 (6號) 竟爆出一句:「因為香港係嗰個病毒 (沙士) 嘅源頭。」雖然身邊的好拍檔馮盈盈即場作出澄清,但已惹起一眾觀眾、網民的公憤,不少人去到6號的Facebook、IG等個人社交平台上留言,直指鬧他報導失實,錯得離譜,甚至說要抵制他的代言產品。

陸浩明

 

陸浩明凌晨回覆發致歉文向網民卻愈講愈錯

面對一眾網友的指罵,6號深夜、凌晨連環出文致歉,但致歉文錯字甚多,「修正」寫做「收正」,「補充」寫作「保充」等,被網民嘰笑「40歲人講句嘢都錯、字又唔識寫」。

陸浩明
6號連Story都有貼出道歉文

「唔好意思」聲明

「各位, 真係唔好意思要講句sorry!我知道沙士源頭係來自廣州,大家截圖嘅一句,係因為當時我口快快講錯咗,其實之後我都有喺節目入面修正源頭來自一個廣州嘅教授,之後Fyy(馮盈盈)都有補充,節目入面我哋亦有提及,但之後大家再討論一陣好快就已經轉咗topic。令大家誤會係因為當時我嘅口誤,加上無即時做出適當嘅修正,令大家誤會,我再一次向大家講聲唔好意思🙏🏻其實我意思是指沙士當年在香港”大型爆發”!!我會自己罰抄1,00次 “sorry我説錯了”,希望大家可以原諒本人當日嘅口誤」

 

陸浩明

 

隨後,他又再發出帖文表示:「再一次,同大家講聲唔好意思,對唔住!因為一時疏忽,口快過腦,喺節目講錯咗重要資訊,但當時掉以輕心,冇即時糾正令大家誤會,真係對唔住。之後如果小弟要提及重要資訊會更加小心!小心!小心!」

陸浩明

 

 

 

網友怒火難消 指發文道歉無誠意

有不少網友看到節目後,即時怒火中燒,紛紛走到6號的Facebook、IG等個人社交平台上留言,並表示:「吾該你澄清反點解當年沙士會令到香港變疫港!吾好亂咁講野!」、「唔該講返清楚係因咩事道歉 唔好企圖避重就輕阿」、「錯就講番岩咯 就咁道歉冇意思 你連自己錯乜都唔提 唔更正番 司馬昭之心」

陸浩明
網友直鬧6號:吾該你澄清反點解當年沙士會令到香港變疫港!吾好亂咁講野!

 

陸浩明
有網友坦言,如6號唔係真正講返啱件事,就會不斷提

 

 

 

陸浩明
有唔少網友都話6號,唔識可以上Google度睇返

 

陸浩明
網友指6號錯得離譜