【iPhone SE2】開賣日曝光!?價格約3千起 Touch ID回歸(不斷更新)

Apple 產品

廣告

iPhone SE2可以話係唔少果迷今年最期待嘅Apple產品之一,甚至比iPhone12及為受注目。相對大Mon iPhone,好多果粉都係鐘情「教主」Steve Job最後嘅作品。今次,就有消息指Apple將會喺4月時將iPhone SE2偷偷上架,而且更有手機殼商爆料不謀而合!到底iPhone SE2有咩新功能?一齊睇睇!

撰文:海月丨圖片:Applemacworld

【iPhone SE2】iPhone SE2開賣日曝光!?Apple又玩偷偷開賣(不斷更新)

iPhone SE2(或稱iPhone 9)今年4月正值推出10週年,雖然一直傳出Apple將會喺今年推出多部唔同型號iPhone,不過大多都因武漢肺炎而而有確實發布日期。日前Apple產品嘅知名爆料人士Jon Prosser,喺Twitter發帖表示「蘋果Apple舉行了內部會議,暫定於4月15日網上哨哨推出iPhone SE2,並將會喺4月22日出貨」。
雖然當日乃4月1日愚人節,不過Jon Prosser亦不是這種喜感人士,加上要愚人這個亦未免太無新意。不過Jon Prosser亦補充一句「現時仍是疫情大流行期間,有關計劃或會有變」。

iPhone SE2將重新加入Touch ID

雖然Face ID都有不少用家支持,不過在近月疫情大肆虐,唔少用家更懷舊有嘅Touch ID。其實一直有傳Touch ID將回歸iPhone SE2,今次外媒9to5Mac終於喺iOS 13.4.5 Beta代碼發現包含具有Touch ID的iPhone的兼容代碼,愛用嘅用家有福了!

iPhone SE2
iOS 13.4.5代碼中,發現有一款兼容CarKey及Express Transit cards嘅新iPhone型號,相信就係iPhone SE2。而iOS 13.4.5更新推出時間跟4月相近。

4月iPhone SE2見真身

唔只iOS 13.4.5有所啟示,日前美國3C賣場Best Buy更有員工向海外網站MacRumors爆料,指Best Buy已經準備販售針對新款iPhone嘅手機殼配件,而盒上寫有適用手機型號係「New iPhone 4.7 吋 2020」。更提到Best Buy對員工下令:喺4月5日前不能上架這批手機殼配件。因此預計Apple好可能會喺4月5日當天或更早時間正式發表iPhone SE2。

iPhone SE2
Best Buy已經準備販售針對新款iPhone嘅手機殼配件,而盒上寫有適用手機型號係「New iPhone 4.7 吋 2020」

因為手機配件商都係喺產品正式發表前,就要開始製作配件產品,因此並不一定知道正確型號名,不過從螢幕尺寸判斷,相信呢個「New iPhone 4.7 吋 2020」就係傳聞中嘅iPhone SE2。另外亦情報指,Apple可能喺4月3日左右公開iPhone SE2,時間點跟今次新情報相當接近,而且直接喺Apple官網上架嘅機率看來唔低,想換電話嘅朋友就要留意啦!

iPhone SE 2全新4大特點?!

iphone SE2
不少朋友就會選擇投資在較平的iPhone系列,如iPhone SE、iPhone XR等。

去年推出的iPhone 11系列,除了RAM更多、CPU更快,更新增雙鏡頭、增加廣角、加強夜拍等功能,讓人一試立即想換機。不過在價錢上,高機能自然售價亦不菲,所以有不少朋友就會選擇投資在較平的iPhone系列,如iPhone SE、iPhone XR等。

iPhone SE2
4.7吋Size深得唔少用家鐘愛

今次素有「Apple最強分析師」稱號的郭明錤,日前再提出「蘋果會喺下月推出一款稱作iPhone 9(iPhone SE 2)的新機」,而且更會在公布不久後正式開賣!而且下月正正就是初代iPhone SE推出的4周年(2016年3月),對「紀念日」向來都相當重視的Apple,相信亦會盡最大努力去「實現」。

iPhone SE2
iphone 8

 

 

1. 整體設計與 iPhone 8 類似

現時外媒流出的iPhone SE2最新資料,將採用iPhone 8相似的外觀設計,整體尺寸仍跟iPhone 8相同。

iPhone SE2
外媒流出的iPhone SE2最新資料,將採用iPhone 8相似的外觀設計

 

2. 單鏡頭

iPhone SE2不會有iPhone 11的「超廣角鏡頭」,但新iPhone的單鏡頭預計將會有和iPhone 11主鏡頭(廣角鏡)相同規格和攝影能力,1200萬畫素單鏡頭。

iPhone SE2
iPhone SE2不會有iPhone 11的「超廣角鏡頭」

3. Touch ID強勢回歸

連美國總統Trump都愛的Touch ID與實體 Home 鍵將重新回歸,同時使用iPhone 11 同級的最新A13處理器,並同時配3GB LPDDR4X RAM。儲存容量則分別有64GB、128GB兩種選項,機身顏色有太空灰、銀色及紅色。

iPhone SE2
Touch ID與實體 Home 鍵將重新回歸

 

4.定價為399美元

售價跟隨前代以$399美元起(約$3,129港元)。

iPhone SE2
儲存容量則分別有64GB、128GB兩種選項,機身顏色有太空灰、銀色及紅色。

 

iPhone SE2
Touch ID強勢回歸
iPhone SE2
亦會重用方盒設計

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看