超強職人級攝影!日本神人雪地寫真集│時事新聞台

熱話

廣告

好多人都鐘意「白色冬天」,喺日本就有職人級攝影師,喺雪地上影低唔同野生動物嘅美態,而且唔少仲係好罕見嘅物種!今次就一齊欣賞下佢嘅靚相!

撰文:海月丨圖片:twitter

超強職人級攝影!日本神人雪地寫真集

相比facebook,唔少日本人更鐘意用twitter。早前就有日本網民ezoyachi_chuchu原本打算早起身,去拍攝野生松鼠。不過卻意外地影到極罕見嘅純白雪貂,而且望落仲怕怕羞羞咁,超可愛!
雪貂

其實呢位網民ezoyachi_chuchu,喺呢個冬天亦影咗唔少雪地上嘅動物相,尤以松鼠、雀仔嘅作品最多。而且每張相都捕捉準確,全部都影到超精靈可愛!一齊睇睇!

超強職人級攝影!日本神人雪地寫真集│時事新聞台

 

 

相信大家一定玩過手影。甚麼來?即是在燈光下透過將雙手弄成不同形狀,光經過手的剪影。我想大家一般不是整雀就是狗吧?現在就幫你升呢!先親傳你20款得意動物手影,但其實用心花少少時間,任何人都可以上手!(以下難度以5*為最高)

1. 蝙蝠俠訊號燈(難度:*****)

想召喚蝙蝠俠但你沒有蝙蝠訊號燈?不怕!只要你有燈及學會這個手勢便可!

手影_11

2. 兔仔(難度:****)

這隻兔仔用來哄女朋友一流,以後激嬲女朋友不用再扮比卡超,扮兔仔便可!

shadow_3

3. 大象(難度:***)

看大象不用到動物園,自己在家也可以模仿得到。你的手指愈長,象鼻也會愈長。

shadow_4

4. 鹿(難度:***)

扮鹿最大的難度便是牠的鹿角很難放得好看,小編同事當日差點扮到手抽筋!

shadow_1

5. 天鵝(難度:***)

跟鹿一樣,小心扮天鵝的翼會扮到抽筋!

shadow_8

6. 牛(難度:**)

只要將左手姆指及食指弄成1個C字,然後放在右手前面便可,簡單!

shadow_2

7. 鱷魚(難度:**)

這個亦沒有太大難度,只要大家幻想左手在幫右手搲痕,便會跟一隻鱷魚很相似了。

shadow_5

8. 狗(難度:*)

相信大家對這個手影最熟悉,小朋友也會玩!

shadow_7

9. 小鳥(難度:*)

另一個童年回憶,只要放好手勢,雙手隨隨擺動,便會像一隻小鳥在天上飛。

shadow_6

10. 男人

handshadow_14

11. 狗

handshadow_13

12. 龜

handshadow_12

13. 啄木鳥

handshadow_15

14. 駱駝

handshadow_16

15. 豬

handshadow_17

16. 貓

handshadow_18

17. 老虎

handshadow_19

18. 蝸牛

handshadow_20

20. 山羊

handshadow_22

上面的手影對你來說太簡單?那麼試試挑戰下面這些吧!

handshadow_23

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!