黃子華復出拍廣告短短2分鐘狂爆「搵食」金句訴港人心聲 細數子華神歷年超絕核金句

流行娛樂

廣告

黃子華自去年自編自導自演電影《乜代宗師》後,就休息暫離幕前,直至上星期,竟突然復出為外賣APP拍廣告,短短1分40秒狂爆「搵食」金句盡訴港人心聲,就連幕後名單,導演、編劇名字都係香港人,特別鳴謝嘅都係香港人,難怪廣告一出即成為眾人焦點。

撰文:異種火星人|圖片來源:Foodpanda廣告截圖|影片來源:黃子華Foodpanda廣告

黃子華取代鄭嘉穎鄭嘉穎新一任Foodpanda廣告男主角

「子華神」黃子華闊別幕前一年多,直至上星期竟突然復出為外賣APP「Foodpanda」擔任廣告男主角,並以「Foodpanda 點止搵食咁簡單」為題,在1分鐘秒內狂爆「搵食」金句盡訴港人心聲;片中子華神著住一件卡其色長身外套,內襯一件白恤衫和一件深灰色西褲,貫徹其一向簡約風格。

 

廣告片中子華神的衣著貫徹其一向簡約風格。
廣告片中子華神的衣著貫徹其一向簡約風格。

1分40秒爆勁多金句 訴盡香港打工仔心聲

子華神在廣告中,率先指出:「香港人搵食世界第一!因為喺香港人嘅生活之中,搵食排名第一!搵食係精神,搵食係信仰,但係淨係搵食,倒頭嚟我哋搵到啲乜?」

(圖片來源:foodpanda廣告)
子華神首先講到對香港人來講搵食係精神、係信仰。
(圖片來源:foodpanda廣告)
子華神問淨係搵食,倒頭嚟我哋搵到啲乜?

1. 你搵到份工,你老豆老母搵唔搵到你?

2. 你真係好鐘意返工,有無時間搵鐘意嘅人?

3. 搵到餐餐九大簋,係咪已經捱壞咗副偈

(圖片來源:foodpanda廣告)
語氣愈問愈趨激昂。

4. 你搵到個錢,但係搵唔搵到樽鹽

(圖片來源:foodpanda廣告)

(圖片來源:foodpanda廣告)
係咪要為咗搵食而冇咗樽鹽(指尊嚴)?

5. 你搵到個首期,又有幾多時間留喺屋企?

(圖片來源:foodpanda廣告)
叫大家慳番啲搵食嘅時間,陪多啲屋企人。

 

細數黃子華歷年超絕核金句

其實多年來,香港人聽子華神金句又點止咁少,現就同大家一齊重溫黃子華在電影、劇集、甚至是棟篤笑等超絕核金句,作為「子華神徒」的你,又記得幾多?!

黃子華《乜代宗師》戲中10大金句

在電影之中,劇情一貫作風暗嘲熱諷,當中卻有不少如「拳證做嘢,唔使你教」、「啲水好醒,自己會搵路走」等名句,甚至連2019年成為全球票房冠軍的Marvel電影《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)中,Tony Stark跟女兒Morgan在床邊一句的經典對白也有套用到,可見子華的電影有多潮!

 

乜代宗師

 

1.「我哋點解要俾資訊、科技利用我哋;根本我哋都係受害者,他們係花生友」

乜代宗師

2.「佢叫我打假拳,佢唔夠打就要打假拳」

乜代宗師

3.「打得咁假,但的確係馬家功夫,我老豆從來都咁教我,唔通我馬家雷拳從來都淨係識打假?」

乜代宗師

 

 

4.「你唔打女人,因為你驚俾女人打」

乜代宗師

5.「一隻手唔夠攬個女人,你隻手留嚟俾自己用」

乜代宗師

6.「啲水好醒,自己會搵路走」

乜代宗師

7.「代代相傳,代代造假,假到連自己都信埋,死不悔改」

乜代宗師

 

 

8.「無賽果的訓練叫「訓練」,有賽果的訓練叫「綵排」」

乜代宗師

9.「拳證做嘢,唔使你教」

乜代宗師

10.「I Love you 3千」

乜代宗師

「黃子華棟篤笑」超絕核金句

1. 87枚「適當的武力」

「掟咗87枚催淚彈,梁振英走出來話:『警方係用咗適當嘅武力。』然後葉劉淑儀又出嚟講:『啲人有武器㗎,有把遮喎!』我唔知啲高官係點諗,唔係與民為善嘅咩?我知道你要保護警隊,但唔使下下分化得咁緊要。你可以話警隊專業,我亦相信警隊係專業,但而家嘅問題係,警隊掟催淚彈唔專業吖嘛?佢哋掟咗幾多次?香港太平盛世幾十年,10年都掟唔到1次,你10年冇煮過1次餸,你敢認大廚?」

2. 一場誤會

「如果我係政府,好簡單,當你警隊係專業嘅,但係掟催淚彈,佢哋係比較業餘嘅。冇問題㗎!等如抗議班人都係業餘,嗰班人唔係專業抗議者嚟㗎嘛!所以業餘對業餘,咁咪一齊誤會囉!和氣生財嘛!做到咁高位都唔識講?『係一場誤會!一場誤會!』咁咪搞掂。」

3. 「婆媳」糾紛

「香港回歸中國,就好似阿媽標個仔參,邊個俾贖金?當時係個母子關係,當時大家以為係。但而家已經唔係,變咗奶奶同新抱嘅關係…而家香港嘅問題,係婆媳糾紛,所謂婆媳糾紛,係種必然瀨嘢嘅關係,除非你老婆第1日入門就全心全意同奶奶講:『奶奶,我愛你!』唉呀!我講錯,對唔住,講多次,『阿媽,我愛你!』當然我哋係講唔出啦!係咪?」

4. 有得揸唔揸呀?

「有日,奶奶教訓新抱:『你第1日入門就藐嘴藐舌,而家你有咩就攤出嚟講!』於是新抱就問:『咁6月3日你去咗邊?』奶奶就話:『你講呢啲?』最搞笑係,新抱問奶奶,話之前明明講好過幾年俾佢揸fit,點知奶奶話佢聽錯,係揸lift唔係揸fit,其後奶奶繼續補充:「揸fit又係揸,揸lift又係揸,你唔係有得揸唔揸呀?」

5. 整容定毀容?

「你係佔中,定反佔中?係視乎你覺得香港個病有幾重。我曾經聽過1對男女嘅對話:『你想整容?整容可能變毀容喎!』嗱!信呢句嘢嘅人,好可能就係周融,『唔好亂搞嘢喇!會『毀融』㗎!』咁佔中嗰班呢?你聽埋第2句啦:『你想整容?整容可能變毀容,不過對你嚟講都冇乜分別啦!』香港點解會搞成咁呢各位?」

6. 正義撚出動

「我唔係講笑,嗰日坐喺旺角,隔籬突然有人問我:『我哋有壽司呀!重未壞,晏啲唔敢擔保。』你覺得熱,有人過嚟幫你噴嘢。『要唔要凍貼?』我唔知世上有凍貼呢樣嘢。『唔係貼喺額頭,係貼喺頸㗎!』然後有個人攞住廿樽水派俾人,一路派,一路跌,不過樽水1秒鐘就去番佢手度,1秒鐘!我真係未見過咁多咁義助嘅人!」

7. 香港中毒

「倒抽一口涼氣,係我細個睇武俠小說先睇到嘅字眼,通常啲中咗毒嘅人先會咁講,佢忽然瞓醒,見到有隻西域蜘蛛咬緊佢大髀,忽然倒抽一口涼氣⋯⋯不過呢啲字眼,而家喺香港成日聽到,點解?因為香港中咗毒。」

黃子華

8. 生產力大晒

「啲人生仔就放前四後六,放幾個月假,死老竇就放1日,點解?因為所有嘢都係講生產力,你個仔生出嚟將來有生產力,你阿爸冇將來。屈原個仔死老竇有幾多日放?咪得端午節1日,佢重要包粽去賣,有生產力添!你諗清楚,生產力好緊要。耶穌出世有聖誕節,因為有生產力,咪放假囉!耶穌死係冇假放,然後耶穌復活又去放假,即係復活節。然後耶穌升天又冇假,升天係咩意思?退休移民,邊有生產力,佢重要唔買機票就退休,唔搭飛機都搭程的士去機場吖!咁就走咗,幾蚊雞生意都唔俾人做,邊有生產力。」

9. 100分的伴侶

「愛情同股票一樣,未入之前係不停咁升。但當一擁有,你就問:『點解會咁㗎?』所以世上有100分男孩、100分女孩,但就冇100分伴侶。如果重有人唔肯承認,相處就代表開始扣分,我有個例子:2人相愛,當然唔想有第三者,但點解你想生仔?『仔點會係第三者呀?』仔唔係人呀!喂,呢個第三者佔你哋好多時間㗎喎!呢個第三者,1日食6餐,隨時食埋你嗰份,『咁1男1女就梗係要生仔㗎啦!』係囉!點解呢?因為當世界只剩下1男1女,得番你同我,你就feel到,呢個遊戲係唔玩得耐。」

10. 入廁所過人世

「好多人話21世紀人腦會被淘汰,錯…21世紀係平板電腦年代,點解有電腦唔夠,要用平板電腦呢?(然後子華踎低,扮去廁所睇電腦嘅姿勢)係咪?就係要攞入廁所都睇得方便,而家啲人入廁所好似入少林寺咁,『我唔過關係唔會出番嚟』,不過我朋友阿強,佢唔過關都會出番嚟!因為冇電嘛!自此之後,阿強好醒目,喺個馬桶邊整個插蘇掣,年三十晚入去,人日都未出番嚟!」

 

11. 化妝喬裝

「一個女人化咗妝同落妝之後係同一個樣嘅,就叫『化妝』;如果唔同咗樣嘅,就叫『喬裝』!」

 

12.「老闆畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅。」

13.「現代嘅男人係奉行三不主義:不主動,不抗拒,同埋係不負責。」

14.「有恩不報未算差,有仇不報正人渣!」

15.「錯就要認!要對方認!」

16.「損人不利己,不如跳井死!」

17.「搵食啫,犯法啊?我想㗎?」

18.「男人希望女人可以『新鮮』,而女人,就希望男人可以『保鮮』。」

 

黃子華電視劇啜核金句

1.「識講法文有咩咁奇,喺法國,乞衣都識講法文啦 。」

2.「各位,『尊嚴』呢樣嘢已經跑輸大市,宜家「粗鹽」都貴過「尊嚴」。」

3.「我唔係身處於呢個歧視男性的時代,不知幾多人提名我去選美啊!」

4.「你放心,人人都危險,你很安全的。」

 

5.「我明白點解有愛情就會冇飯碗,有飯碗就冇愛情。因為我地將個愛情擺左落個飯碗度,只要我地起個飯碗入面夾番個愛情出尼,就會冇問題。」

6.「如果原則牽涉着數就係一個好嚴重嘅問題!」

7.「人生就如流星雨,短暫而美麗,如果你沒有時間談情,就請你跟我露營!」

8.「又如何!」

9.「返工不在乎天長地久,只在乎有冇得唞!」

10.「靚就唔駛扮,扮就唔謊靚」

11.「我一聽到返工兩隻字就頭痛,我一聽到交報告就腳痛,你話要隨傳隨到,我就全身骨痛。」

12.「點解每隻螞蟻都生得一模一樣?就係要老板認唔出佢哋,一個星期返6日工,其實係6隻螞蟻,1隻螞蟻返一日,所以我地應該向政府申請,一個星期返一日工,休息6天!」

13. 「半夜三更你當呢度喺動物園?得閒就入來參觀下,你當我蝙蝠啊?」

14.「我唔該你,唔好成日猜測我們人類喺度做咩,你翻去啄木啦!」

15.「我警告你,你再咁三更半夜走過來,我當你意圖侵犯我,我為了自衛,我成全你!」

16.「none of your business ..即係唔關你事」

17.「錢唔係問題 ,反正我無。」

18.「我好唔容易先維持到家徒四壁,擺咁多野,多一件又要多抹一件,我先唔制。」

19.「你睇吓個電視櫃有門,成日開門拎野你唔累咩?幾多家庭主婦一日到晚係咁抽筋,就係因為要開門拎野!」

20.「一萬蚊就肯定防彈啦,一粒魚蛋,無所謂啦!」

21.「你幾時變咗做馬桶?抽水果隻馬桶呀!」

22.「你呢種係永久性傷殘,注定孤獨終老。」

23.「你呢種係永久性黑心,因住無得終老。」

24.「英雄難過美人關,肥妹踩冧斷背山。」

 

https://youtu.be/jdeJVkv2rQw