吳君如監製兼做蘇樺偉阿媽 蘇媽媽親自認證:勁似!

流行娛樂

廣告

由吳君如監製,尹志文執導,真人真事改編自前殘奧運會金牌得主蘇樺偉的勵志電影《媽媽的神奇小子》日前舉行開鏡儀式。

撰文、圖片:東方新地

吳君如自監自演張繼聰吳肇軒都有份

一眾主演包括吳君如、錢小豪、梁仲恆(成年版蘇樺偉)、張繼聰、 胡子彤、吳肇軒、林家熙、馮皓揚(少年版蘇樺偉)、楊偉倫、鍾雪瑩等出席,電影現實版主角蘇樺偉及蘇媽媽也來到現場參與。

勵志又感動 導演:好啱香港人睇

導演尹志文表示:「我被蘇樺偉呢個人物嘅成長、經歷吸引我,好勵志。相信呢個勵志故事拍成電影,會好熱血,好有愛,好適合香港人睇。」為了解蘇樺偉母子的實況,身兼監製及主角的君如話:「拍攝前同蘇媽媽見面,問咗佢好多日常習慣、興趣來取經,當然今次並非模仿大賽,只係將收集返嚟嘅資料,編寫成一個完整的劇本。」

蘇樺偉感興奮蘇媽媽:多謝吳君如飾演我

得知自己的故事改編成電影,蘇樺偉本人也說:「好開心,希望可以鼓勵到別人,帶畀大家正能量。」至於蘇媽媽則表示:「飾演偉仔嘅演員,外形動靜都好神似,好多謝吳君如飾演我 ﹗」幕前幕後都一起為發放正能量努力拍好這部電影 ﹗