唐詩詠極力否認戀愛中 男友骨場疏乎自己dry爆行中環

流行娛樂

廣告

對外界一向堅稱單身嘅唐詩詠,逃唔過網民對眼,多次被指低調宣告已經有男友,可能曾被舊愛所傷,令唐詩詠留有陰影,唔認拍拖進可攻退可守,但早前就被本刊拍到男友陳思銘曾背詩詠冧女,又同老友去骨場疏乎,堅持地下情未必係上策喎。

撰文、圖片:東方新地

多次否認拍拖網民眼利踢爆

據知情者透露,唐詩詠堅持己見要玩地下情:「Natalie(唐詩詠)好怕認愛後發生一啲佢預計唔到嘅事,如果分手又要面對外間嘅壓力,所以佢今次死都唔會認拍拖。

保護戀情要低調 獨自Dry爆行中環

為保護戀情,唐詩詠平日也不能和男朋友高調拍拖,早前唐詩詠相約女友人到中環食米線,近月消瘦不少的她邊食邊向友人訴苦,然後又獨自dry爆行中環,無他嘅,有男友又要扮無男友,係慘啲嘅。

女友唔認拍拖 男友光明正大骨場疏乎

Natalie以為可以保護段感情,自己會冇咁大壓力,其實咁樣仲衰,男方有更多空間搞搞震,女人就係咁,眼不見為乾淨,尤其做藝人 呢行,時間咁唔定,要箍住個男人有難度。」本刊拍到男友陳思銘放工與男同事結伴夜闖尖東骨場,入內疏乎4粒鐘才離開,見他頭髮未乾、累氣全消輕鬆晒,熟晒架步似乎是骨場常客。