傳今年TVB台慶無直播無紅地氈?!重溫過往4年女星台慶紅地氈索爆Look|頭號粉絲|

熱話

廣告

今日係11月19日,正正是無綫台慶的大日子,台前幕後都傾巢而出,之不過今年就較為特別,不單止將節目名《萬千星輝賀台慶》改為《珍惜香港發放娛樂 TVB 52 年》,更盛傳昨日(18/11)已錄影拍攝,所以正日當晚不會有直播及紅地氈,完全一反以往作風!有見及此,現就同大家重溫過往4年來女星台慶紅地氈的性感Look吧!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、Instagram|撰文:異種火星人

重溫過往4年女星台慶紅地氈的性感Look

2018年《萬千星輝賀台慶》

馮盈盈

講到去年台慶最有話題性兼最性感嘅晚裝,一定非馮盈盈當晚著住嘅透視裙莫屬!件衫側邊睇落完全真空,性感冠絕眾女藝人,真係乜鏡都畀佢搶晒!

馮盈盈仲透露為咗美感同線條連條底褲都除咗,堅係全真空!

為盈盈拎裙尾嘅男士都睇到眼定定,就知當晚盈盈有幾索啦!

胡定欣

兩屆視后胡定欣當晚就以一身肉色薄紗透視長裙現身,並配以400萬首飾出場,一向纖瘦嘅定欣完美展現出女性美!

黃心穎

今年黃心穎就決定收起唔再太性感,兼保守封胸,不過咪睇佢呢條裙由頭銀到落腳,得個閃字,其實都係一條透視裙,除咗上身,腰位仲要係冇紗遮住,唔睇真啲都留意唔到!

劉穎鏇

今年只得21歲嘅劉穎鏇同樣選擇著上銀色閃片透視晚裝現身,可能有人覺得今次呢條裙唔襯佢年紀,但講番成套晚裝嘅重點反而就係喺背後!

陳煒

陳煒著上全紅蕾絲超DEEP V晚裝上陣,由頭透視到腳示人,而紅色更令人有眼前一亮嘅感覺,陳煒亦絕對carry得到呢條裙!

莊思明

莊思明呢套都幾有特色,皆因只有少部位用上白色紗,加上長褲嘅設計更顯其高挑身形!

2017年《萬千星輝賀台慶》

馮盈盈

相信大家都想睇番盈盈2017年台慶著咩裙,原來佢17就比18相對保守,不過就以透視兼大露背上陣,有別於全真空!

胡定欣

定欣2017年時就只以上身加入透視元素,成條裙望落就似一朵倒轉咗而又準備盛放嘅花!

岑麗香

香香嘅透視款式更為特別,皆因唔止身上嘅長裙有透視元素,就連手嘅位置都有!

朱晨麗

龔嘉欣

吳若希

好壞參半

黃心穎

2017年台慶,黃心穎穿接近膚色的網紗長裙,上面用珠片縫製圖案以遮掩重要部位,遠睇非常性感,而下半身嘅直紋設計,亦令臀部望落唔會太闊。不過由於打底嘅顏色偏暗,與裙子唔太一致,因此近距離睇嘅時候,感覺有啲突兀。

2017失手之作

蔡思貝著上金色閃片透視裙,本來望落都好靚,可惜唔知點解就露咗條疑似呀婆高腰底橫出嚟,認真扣分……

至於王卓淇以淺藍色透視裙出場 ,但就唔知點解內裡會著咗條土黃色嘅短褲,望落有啲九唔搭八咁……

2016年《萬千星輝賀台慶》

黃智雯

棕紅色網紗設計配上一隻大燕子,再加上身上首飾,獨特之餘,亦顯貴氣。

王君馨

王君馨著上嘅透視裙魚尾網紗嘅設計極盡性感,又不失體態美。

莊思敏、莊思明

李綺雯

2015年《萬千星輝賀台慶》

李施嬅

胡定欣

黃心穎

張曦雯

2015 台慶頒獎禮

鍾嘉欣

順帶一提,15年嘅台慶頒獎禮中,鍾嘉欣著上一條黑色網紗長裙,內搭同色系內衣及高腰褲,可惜身形一向偏瘦嘅嘉欣因高腰褲嘅窄身設計,令下盤望落好似大咗個碼,認真失策。

而當年江美儀著上嘅大紅色蕾絲西裝款式嘅套裝,再配上同色內衣,同時亦成為一時熱話之一!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!