智能幫你諗好點搭車 !必裝返工返學交通APP│科技控

應用程式

廣告

近日香港交通情況千變萬化,無論大家想唔想返工,定只係出去行街,好易都因為突發情況唔知點坐車好。剩係識用Google Maps?唔夠㗎喇,今次就介紹一個好用嘅搭車交通APP比大家!

撰文:海月丨圖片:Citymapper

必裝返工返學交通APP

當唔識路、唔知自己喺邊嘅時候,好多人都會選擇用Google Maps,不過如果不是行路或駕車,大多只都能查看「最基本」的搭車路線,而且有機會資訊並不實時。其實除Google Maps,來自英國嘅《Citymapper》亦非常啱香港人用。佢可以有效根據設定嘅出發地及目的地,有效咁計算出唔同嘅乘車路線,包括港鐵巴士、電車、輕鐵及渡輪,而且會列出唔同組合嘅路線、到站時間同車費等資訊。另外,用家亦可選擇只用某種交通工具嘅路線,就算唔想坐港鐵一樣幫你計埋。

《Citymapper》嘅優點在於除咗常用嘅地鐵及巴士路線,就連小巴、電車及渡輪路線都有,而且資料實時就算停駛改道一樣幫你諗埋。到站或要轉車時,更設有到站提醒,甚至會提示用家「最佳車廂」喺邊,等用家可以最快方式到達目的地。

 

下載連結:

iOS:https://apps.apple.com/hk/app/citymapper/id469463298

Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.citymapper.app.release&hl=zh_HK

另外,《Citymapper》除咗手機APP,都有網頁版。同APP版一樣,用家只需要輸入目的地,程式就會自動列出各種交通工具路線嘅所需費用、行程所需時間,方便用家比較,選擇最適合自己嘅路線。

Web版:https://citymapper.com/hong-kong

 

 

同場加映

檢糖APP一影就知你飲咗幾多粒砂糖!

近年「高糖」對身體有害的觀念,已逐漸植根於大眾心中,「減糖」亦成為不少人生活中最常關注的事。的確,攝取過多糖分會容易引發不少身體問題,太多糖分會令身體吸收過多熱量因而變肥,所以不少人外出用膳叫飲品時,都會刻意叫「少甜」或「走甜」。因為糖分相當容易從飲料中吸收過量,雖然瓶裝及罐裝飲品都有食物標籤,不過面對一堆數字和成分名,不是人人都看得懂。今次日本網友「Daiki Shimizu」就將這堆數字利用APP形象化成一粒粒真正的方糖,讓大眾更加容易理解。

這個「サトウさん 檢糖APP」使用方式亦相當簡單,用家只要將電話相機對準飲料一拍,APP就會自動判定是哪一款飲料,再將成份的糖份轉換成砂糖一共多少顆Show出來。

如示範圖中的飲品含有高達13.8粒顆砂糖!這份量是每天人體所需的229.2%!你還想飲嗎?

https://gph.is/g/4Ay2klq

有了這個如此方便的APP,相信不少注意健康的朋友都會不時就來拍一下吧。Daiki Shimizu表示這個APP經已獨自開發超過一年,將於8月16日正式上架,而且並非日本限定,其他地區的朋友亦能下載使用!而適用飲料亦不只日本飲料,只要飲品上有標籤均可使用!畢竟現時市面上有太多號稱「低糖」、「無糖」的飲品,究竟當中哪個真哪個假,大家都不容易了解。這個「サトウさん 檢糖APP」就將糖分以更易接受的方式呈現出來,讓大家更加方便控制所攝取糖分,把「減糖」生活帶到另一層次!

「サトウさん 檢糖APP」下載連結:(8月16日正式上架)
https://apps.apple.com/jp/app/サトウさん/