絕代商驕深宵再重播!精選黃子華12大金句道盡打工仔心聲

流行娛樂

廣告

絕代商驕丨無綫深宵時段早前分別播出《法證先鋒》系列、《烈火雄心》系列等多套經典劇集,而承接的劇集有「神劇製造機」之稱的黃子華佘詩曼所主演時裝劇集《絕代商驕》,不說不覺,原來該套劇集至今已有15年的歷史,未知當中麥提爽(黃子華 飾)講過嘅金句,大家又記得幾多呢?現就同大家一齊看看吧!

《絕代商驕》深宵再重播!精選黃子華12大金句道盡打工仔心聲

劇集《絕代商驕》是於2008年9月開始首播,主要由有「神劇製造機」之稱的黃子華,以及佘詩曼所主演,當中除有譏諷社會從商風氣現象,道出不少行商道理外,還爆出各式各樣的共鳴金句,令劇集看起來更有味道、更添追劇性,以下一共有13金句,仲記得嗎?!

絕代商驕

《絕代商驕》金句1. 「我一聽到返工兩隻字就頭痛,我一聽到交報告就腳痛,你話要隨傳隨到,我就全身骨痛。」

絕代商驕

《絕代商驕》金句2. 「點解每隻螞蟻都生得一模一樣?就係要老板認唔出佢哋,一個星期返6日工,其實係6隻螞蟻,1隻螞蟻返一日,所以我地應該向政府申請,一個星期返一日工,休息6天!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句3. 「半夜三更你當呢度喺動物園?得閒就入來參觀下,你當我蝙蝠啊?」

絕代商驕

《絕代商驕》金句4. 「我唔該你,唔好成日猜測我們人類喺度做咩,你翻去啄木啦!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句5. 「我警告你,你再咁三更半夜走過來,我當你意圖侵犯我,我為了自衛,我成全你!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句6. 「none of your business ..即係唔關你事」

絕代商驕

《絕代商驕》金句7. 「錢唔係問題 ,反正我無。」

絕代商驕

《絕代商驕》金句8. 「我好唔容易先維持到家徒四壁,擺咁多野,多一件又要多抹一件,我先唔制。」

絕代商驕

《絕代商驕》金句9. 「你睇吓個電視櫃有門,成日開門拎野你唔累咩?幾多家庭主婦一日到晚係咁抽筋,就係因為要開門拎野!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句10. 「一萬蚊就肯定防彈啦,一粒魚蛋,無所謂啦!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句11. 「你幾時變咗做馬桶?抽水果隻馬桶呀!」

絕代商驕

《絕代商驕》金句12. 「你呢種係永久性傷殘,注定孤獨終老。」;「你呢種係永久性黑心,因住無得終老。」

絕代商驕

《絕代商驕》故事講述甚麼?

麥提爽(黃子華飾)具有商業頭腦,在美國哈佛和史丹福完成MBA和DBA課程。與何問天(張國強飾)成為合夥人,闖蕩商界。提爽因公司利益決定收購問天公司,令問天意外身亡。內疚的提爽決定回港照顧問天家人。回港後,遇上欠債的林淼淼(佘詩曼飾),並幫助問天妻子佘慕蓮(李綺虹飾)解決負債。淼淼對提爽產生感情,但提爽不予理睬。淼淼發現提爽將母親情結轉移到她身上,決定努力改變,贏得提爽的心…詳情請看

黃子華在《絕代商驕》中飾演什麼角色?

黃子華在《絕代商驕》中飾演一名商界奇才,名叫麥提爽,擔當女主角的則是佘詩曼…詳情請看

圖片來源:TVB