【iPhone 11炒價】收機鋪都唔睇好!? iPhone 11無炒價隨時變蟹貨│新蚊Gadgets

電子產品

廣告

Apple早前舉行Apple發布會2019,公布一連串將推出的產品,尤其以每年更新一次的蘋果手機iPhone」系列新型號最為外界重視。對於9月13日晚上開始接受預訂的iPhone 11,到底會否成為搶購熱?而今年iPhone 11炒價如何、值得炒賣?一齊睇睇收機鋪專業人士點講!

撰文:海月丨圖片:Apple

【iPhone 11炒價】收機鋪都唔睇好!隨時變蟹貨

Apple今年全新推出的「iPhone 11」、「iPhone 11 Pro」及「iPhone Pro Max」即將開售,對不少炒家來說絕對是「年度活動」,一眾「果農」都MON實9月13日晚上8時,第一時間購入,希望能在20日首天取機放出獲利。

不過其實近年「iPhone」的炒賣情況明顯積弱,一來機體變更點並不算「突破性」,加上iPhone售價在手機界中亦相當頂級,一段用家對「換機」意欲大幅減少;二來現時iPhone在「香港」及「中國」已是同步推出,售價差別亦不大,所以炒賣北上的需求亦大減,iPhone 11炒價亦被市場睇低,只適會買來自用。

以下來看一看中港兩地的iPhone 11價錢比較,現時的滙率買入價大約是0.91、買出價是0.9083左右,三款iPhone 11的售價差異明顯收窄。只有iPhone 11 Pro及iPhone 11 Pro Max大容量的價錢差距最大(約HKD$1,000),如要首天放售最大機會獲利就是這兩款。其他款式、或非首天的話,將很大機會「倒蝕」!

面對今次的iPhone 11炒價,一眾旺角先達店主都相當看淡銷情,原因亦是離不開外形、功能並無大驚喜,不能勾起大眾換機意欲。加上香港、中國同步發售,必定減少內地客來港搶購,難以炒得起。更有部分店主表示「去年新iPhone發售前,已有港人、內地客提早預訂,但今年至今仍無人問津」。加上部分自用客人就算有意入手iPhone 11 Pro系列,亦希望先到Apple「撚」一下實體,特別是屏幕及相機功能才真正出手。

總結來說,如果想藉iPhone 11炒價獲利,就勸你先認真考慮一下,風險是相當之高。想順便「平手」,儲飛行里路的朋友也要找另一方向了。炒機換電話,真係「此情不再」。