學是學非 真係可以明辨是非? 湯博士:呢個叫做激光指示筆,唔係叫雷射槍 │新蚊熱話│

熱話

廣告

早前因為香港浸會大學學生會會長方仲賢購買及持有「觀星筆」,被警方以「涉嫌藏有攻擊性武器」罪名作出拘捕,引起各界關注。除當日即時有大量該區街坊,及市民得知消息後包圍深水埗警署,在昨晚7號晚上更有大批市民帶同「觀星筆」前往尖沙咀太空館外學習觀星,以支持被捕人士。不過事件當中最具爭議性的,莫過於「觀星筆」是否「攻擊性武器」呢?今次TVB人氣節目《學是學非》的擔任客席主持的湯兆昇博士,終於也忍不著發聲了!到底,學術人士又有何所見呢?

撰文:海月丨圖片:Facebook湯博士的物理空間

真係叫雷射槍?湯博士:呢個叫做激光指示筆

日前浸會大學學生會會長方仲賢,於深水埗購買「觀星筆」後被警方以涉嫌「藏有攻擊性武器」拘捕。事後浸大一班教職員於校內舉行記者會,就事件譴責警方無理拘捕、製造白色恐怖。除大量市民直指警方今次行動無理,亦有數名藝人為此發聲,如黎瑞恩、王喜等。

【新蚊熱話】咁計法,香港應該一街都軍火庫😱#新Monday #王喜 #觀星筆#NM_海月 圖片來源:王喜Facebook

Posted by 新Monday on Tuesday, 6 August 2019

 

而TVB人氣節目《學是學非》,向來以超高分貝瘋狂實驗,與各路專家拆解科學原理,逐一擊破生活謬誤;亦會帶大家探討歷史,進修語文、法律常識。當中擔任客席主持的湯兆昇博士,早前就在其facebook專頁「湯博士的物理空間」發文,直言「作為一個從事物理和天文教育的人,擁有半打激光指示筆,係好合理嘅」。對於警方聲稱此叫「鐳射槍」,湯博士看來相當不認同,重申「係叫做激光指示筆(Laser Pointer),唔係叫雷射槍,亦都唔係叫觀星筆」。

對於今次有業界專家人士公開發聲,網民反應相當正面,亦有不少人留言希望湯博士能解答自己的疑問。當然,亦在不少反對派人士以留言明嘲暗諷,湯博士亦一一正面回覆,EQ之高實非常人所有!

網民留言:

  • 今次的舉動,更加肯定了,在香港普及物理和天文教育的重要性
  • 原本重想PM湯博士睇你對以下黎瑞恩呢一段言論有咩睇法
  • 物理老師一直都用前途教學生物理
  • 你咪走…我報咗警喇
  • 自首未啊湯博士
  • 博士好波
  • 其實演唱會也有激光射向觀眾, 你將一張紙放近激光機當然會出煙, 那警察為什麼不告演唱會藏有攻擊性武器? 演唱會的觀眾都未驚射到眼, 警察咁驚有没有道理?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!