【新蚊買物狂】Samsonite行李開倉激減3折狂掃 買齊大中細一SET都係$1800!

潮流

廣告

相信鍾意去旅行嘅朋友,對「」都有著一定要求。好似美國經典人氣品牌「Samsonite」,多年來推出不同款式既耐用,又合乎人體工學及多功能性的行李喼,深受愛旅行嘅朋友歡迎。不過,Samsonite相對賣兩、三百的「無牌子」行李喼,價錢就未必人人能夠「即決」。想不到在踏入8月炎夏,Samsonite竟悄悄地劈價開倉,部分行李喼更激減至3折,真心抵!想買定個實用嘅靚喼8月或秋冬去旅行?咁就要快啲入手喇!

撰文:海月丨圖片:新Monday

Samsonite開倉激減3折狂掃

今次Samsonite開倉絕對是前所未有的減價,活動由7月30日起至8月3日,開倉貨品不只有Samsonite,就連旗下的American Tourister亦有!部分產品更低至3折,不入手真係對不起自己!雖然活動只限會員參與,不過所有人亦可即時在網上免費申請,所以不必擔心不能進場!

 

今次編輯部嚴選幾款「超值行李喼」畀大家,齊齊在旅遊旺季前趁平入手,如果唔係到旺季先買就無折架啦!場內亦有更多款式,想買平、靚、正行李喼就唔可以錯過!

American Tourister系列


Air Force+ Spin55/20 TSA

原價:$1,427
開倉價:$428

Air Force+ Spin69/ 25 EXP TSA
原價:$1,713
開倉價:$514

 

Norfolk Spin 68 TSA
原價:$2,129
開倉價:$639

Norfolk Spin 55 TSA
原價:$1,700
開倉價:$510

HS MV + DELUXE 三件套裝
原價:$4,070
開倉價:$1,888

 

Gravity Spin 76/28
原價:$1,190
開倉價:$595

Samsonite系列

SPINNER 三件套裝
原價:$10,600
開倉價:$3,288

有關Samsonite & American Tourister:

國際著名箱包品牌,1910年始創於美國。經過超過100年發展歷程,成為行李喼行業的引領者及先行者,一直致力於為全球的旅行者提供舒適而可靠的高品質創新產品。高質量及完善的售後服務,也使Samsonite贏得世界各地消費者的喜愛和認同,在100多個國家擁有23000多個銷售點。American Tourister在1933年創立於美國,也是Samsonite 旗下另一國際著名行李喼品牌。相對「成熟」的Samsonite ,American Tourister走的是較年青的隨行路線,設計及價格也較年青相宜,深受一眾年青旅客歡迎。

On The List旅行用品開倉

日期:7月30日~8月3日
時間:30日(2pm-8pm)、31~2日(8am-8pm)、3日(10am-5pm)
地點:中環都爹利街6號印刷行地下