拾銀包國民誠實指數 中國排第尾|新蚊熱話|

熱話

廣告

「路不拾遺」乃我國嘅最佳精神,近日國際期刊《Science》就對於誠實國民指數做咗一個測試。以拾銀包去做社會實驗,最後得咗嘅結果就係,中國排第……!

撰文:白仔丨圖片:劇照、網絡圖片

拾銀包國民誠實指數

《Science》就住拾到銀包嘅路人去做反應測試,去測試每個國家國民嘅誠實指數,當中包括40個國家、355個城市。研究人員分別用「冇錢嘅銀包」、「放咗美金$13.45(約港幣$105)銀包」同「放咗美金$94.15(約港幣$736)」,3款銀包進行測試。

結果發現,美國、英國同波蘭當地,最多錢嘅銀包成為歸還率最高嘅一款銀包,高達72%,冇錢嘅銀包歸還率只有46%。研究團體表示好有可能係因為國民覺得越有錢嘅銀包會令佢哋有更強烈嘅「小偷」感覺,所以為了減低罪疚感,最多錢的銀包嘅歸還率亦是最高。

另一方面,結果亦發現國民不誠實指數倒數三個國家分別為:秘魯、摩洛哥及中國。當中中國歸還銀包嘅機率只有7%(銀包內冇錢)及22%(銀包內有錢),真係非常有「路不拾遺」嘅精神呀!

而國民誠實指數最高的三名國家分別為瑞士、挪威和荷蘭。三個都是來自歐洲的國家,看來外國的教育指數和水平都普遍更高!

 

 

男子36萬打賞女主播 母親得知後被激死

黑龍江大慶市一名化名王先生,30多歲,早已成家立室,還有一個女兒。2018年接觸網絡聊天,並且打賞女主播,開始時都只是$5、$10,後來上百甚至上千,一發不可收拾,一年間用了32萬人民幣,折合約36萬港元。

王先生指自己月薪只有$4000,全歸妻子管理,每月有$900零用錢,為了可以打賞女主播,不惜申請多張信用卡。妻子知道後初時堅決離婚,但最後心軟決定和丈夫一共還債,更將事情告知其父母。

父親知道為大罵了一頓,母親哭不成聲,本身身體已經不太好的母親,整晚躺在床上,父親發現她雙手冰凍馬上送院,但醫生指母親已經去世。最後父親向親戚借錢還債,解決問題,王先生就表示會好好孝順父親。

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!