「暴動」五人眾合集 網民:警方打緊復仇者聯盟?|新蚊熱話|

熱話

廣告

噚晚(6月17日)警務署一哥盧偉聰(Part Time足球員)再次開記招回應關於6月12日反送中「暴動」,改晒口話只係「局部性暴動」,而當中只有5人係涉嫌暴動罪被捕。到底邊5個人咁勁,要警方出動百幾粒催淚彈去對付佢哋呢?

撰文:媽的貢丸|圖片:網民創意、連登、TungStar

「暴動」五人眾合集後選人名單

1.Power Rangers

「Go!Go!Power Rangers~」身為經典戰隊之一嘅Power Rangers,除咗識變身打怪獸外,仲識得召喚巨大機械人「Megazord」,下次唔可以用催淚彈咁簡單啦!

2.復仇者聯盟

元老級成員復仇者聯盟個個本領高強,又有來自Asgard嘅雷神,再加上「I’m always angry」嘅Hulk,唔怪得差佬驚到打晒尿震啦!

3.22世紀殺人網絡

90度彎腰避晒啲子彈,再用超精湛嘅方法突破重圍。你都咪話唔驚佢哋呀!

4.香港代表-古惑仔

「來忘掉錯掉,來懷念過去!」,義氣仔女洪興五人眾陳浩南、山雞、大天二等人都成為今次有力後選。無錯!佢哋就係金鐘揸Fit人!

5.Keroro軍曹

夢想係征服地球嘅軍曹,今次終於落嚟金鐘行一轉,試探吓人類嘅實力。區區百幾粒催淚彈,ok啦!

6.美少女戰士

「代替月亮懲罰你」嘅美少女戰士都係人選之一,雖然個個都係女仔,但係警方都已經感受到無比威脅,手都震晒咁唔小心掉咗個水樽出去(有執返)。

7.多啦A夢

超多法寶嘅多啦A夢聯同大雄佢哋一齊,都成為咗催淚彈嘅目標!而且武裝過後嘅多啦A夢真係唔係人咁品㗎!

8.基利特戰隊

《龍珠》入面嘅基利特戰隊今次唔搶龍珠,今次落嚟地球玩催淚彈!孫悟空等人嘅對手,警察又點會夠做呢?

9.小魔女DoReMi

「派派幫幫普哇普哇普!」,有魔法能力嘅小魔女DoReMi雖然係「小」,但係魔力無限,唔怪得警察要驚到瘋狂咁掉催淚彈啦~

10.掌門人

「Super!我哋大家都唔好掉啦!今次打和啦!」最鍾意打和嘅掌門人講完呢句之後,就瘋狂食催淚彈了….

11.Thanos戰隊

「不可抗逆」嘅Thanos今次落嚟香港唔係對抗警察咁簡單,更加係想去Hot Toys訂返隻無限手套,咁佢就可以再玩撻手指啦!

12.忍刀五人眾

其實最惡呀,都係外國勢力「忍刀五人眾」,話晒佢哋老豆用水管「抽」佢哋都一聲不哼!你哋百幾粒催淚彈對佢哋係0傷害㗎,媽的貢丸!!!!

其他佳作

13.Baby Shark

14.Minions

15.麵包超人

16.蠟筆小新

17.幽遊白書

18.老夫子

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!