辦公室個人汽水機 做嘢做到悶 即刻㩒返罐|新蚊生活百科|

生活

廣告

做嘢做到悶悶地,真係會想整返罐汽水飲飲。要走到Pantry又覺得遠,更沒有可能落街買嘢飲,倘若枱上有一座汽水機一定是最好不過的提議。這次日本人又帶來新作品,從街頭汽水機中提取靈感,設計岀一部真的適合打工仔放在枱頭的汽水機!

撰文:JUKSY|編輯:BAG|圖片:JUKSY
本文由《JUKSY 街星》授權提供,未經同意禁止轉載。文章及圖片皆轉載自友好媒體,如有任何問題,請即與本刊聯絡

辦公室打工仔枱頭汽水機

由日本商家 THANKO 推出的新趣味家電「小型汽水機冰箱」(俺の自販機),讓打工仔在辦公室或家中天天體驗從汽水機中取出飲品的「快感」!這一台「汽水機冰箱」高 65 公分、寬 23.5 公分、深 41.5 公分,無論是擺在家中的睡房、或是平常上班時的辦公枱枱頭上,都不會過於佔空間的尺寸,同時還能夠向同事或來家裡玩的朋友炫耀自己夠型又有品味的「汽水機」。

 

這台「汽水機冰箱」最多能裝下 10 罐飲品,同時也只能塞入 350 ml 尺寸的一般小型罐裝飲品,只要按下 5 排飲料罐旁的銀色小按鈕,冰涼的飲品就會像汽水機一樣從下面滾出來,對於拿來接待客人,肯定會成為一個新奇又有趣的家電小物。

睇片仲爽!

買汽水最治癒的一下,就是選上心儀飲品按下按鈕,聽著它從天而降的聲音。拿起飲品來,感受到哪一份冰涼感,再隨之而喝下第一啖!單憑文字也沒法表達,睇睇以下片段你自然會明白! 放喺公司,再加幾罐啤酒,應該真係幾爽!

https://youtu.be/2HIBTHvhYZ0

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!