好心派散水餅都要俾上司X!冷血啊頭:乜喺地盤危急時候散水,係人所為?|新蚊熱話|

熱話

廣告

從來無明文規定離職一定要派散水餅,不過有心好嚟好去嘅同事都會以此為最後道別,希望各位日後江湖再聚。作為上司的,就算多不願員工離職,也應尊重他們的決定,好好祝福對方。日前,Facebook Page上流傳一段Whatsapp對話,有地盤員工在最後派散水餅時遭上司無禮貌對待,那名冷血啊頭更道:乜喺地盤危急時候散水,係人所為?

撰文:酒啊九叔|圖片:Facebook截圖

地盤員工好心派散水餅都要俾上司串!千字文反擊大快人心!

有網民在Facebook上貼上公司Group的Whatsapp對話,有指同事好心請食散水餅都要被上司串到一棟都無,仲以涼薄來形容上司的言行:乜喺地盤危急時候散水,係人所為? (其實都係離職,又用不著話人哋唔係人嘅!)

散水餅

對方千字文反擊

面對如此無情的上司,硬碰硬只會傷和氣,這名頗有教養的員工以千字文反擊,文中一句粗口都無,但卻字字珠璣,看到一眾網民大快人心。雖然截圖就得三張,並不知道上司看後的反應,不過如無意外,面對這名以禮相待的員工,冷血上司理應即時敗走。

散水餅

「你都有小朋友,要教育下一代㗎嘛!」、「希望你得閒睇多啲書,提升返個人素質及涵養」、「你先係大宗師,我呢啲蕃薯仔都係有樣學樣,都係嗰句,多謝你嘅教導」直情係金句!

0

網民反應

0