網傳影迷劇透《復仇者聯盟4》於戲院門口被人打到「爆缸」|新蚊熱話|

熱話

廣告

復仇者聯盟4:終局之戰》於昨天香港正式上映,不少影迷都為了不被人劇透而一早入場收看,但有些人反而是為了可以做劇透L而早一步看電影,近日就網傳了一張懷疑「劇透L」被人打到流血的相片!

撰文:乖乖l|圖片:網上圖片、Marvel

《復仇者聯盟4》劇透L於戲院門口被打

近日於一些whatsapp群上流傳一張截圖,圖中一張相片看到一名男子正接受治療,地上有血跡,而發相者就指是傳聞這一名男子於戲院門外劇透而被人打到流血,成第一個「真復仇者」。

其實如果準備入場之前就聽到有人大大聲劇透真的會生氣,但是打人是不對的,大家不要學,不過原來去年真的發生了一宗劇透殺人案!

真實發生劇透殺人事件

根據外媒Telegraph嘅報導指,南極真係於2018年發生過一單劇透殺人事件。兇手同受害者均為南極軍事基地科學家,兇手Sergei Savitsky平時只有閱讀先可以娛樂到自己,但係受害者Oleg Belogusov就一直喺佢身邊劇透,將接住落去嘅章節講俾對方聽,令兇手一怒之下殺咗佢。

所以話,劇透真係一件好嚴重嘅事件,網上流傳嘅「劇透必須死」、「劇透死全家」呢啲雖然都唔會成真,但係前車可鑑原來真係有人因為劇透而被人殺死!所以大家睇完《復仇者聯盟4》後,無論幾精彩都係收返埋把口!等你身邊嘅朋友睇完再同佢討論啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!