可能係全宇宙首個「種」數據嘅農場遊戲!不能不知的 5個隱藏小貼士

流行娛樂

廣告

(Presented By Birdie)

數據都可以「種」出嚟?最近有間非常有創意嘅本地電訊就出咗隻 Game,唔止可以養屬於自己嘅自由鳥,種到嘅 Data 仲可以傳送到手機月費用𠻹!想知隻 Game 點玩?而家就教吓大家啦!

開農場種 Data

呢個畫風可愛嘅遊戲叫做「種GB的自由鳥」,玩法就好似農場遊戲一樣,可以種食物,加工再賣出去,完成訂單就可以得到金幣。同時,亦可以培育自由鳥角色賺金幣,累積夠金幣就可以用嚟擴建農田同建築物,又或者到數據爆機館將遊戲金幣轉換成數據,若果係自由鳥 Mobile 用戶,更可以將數據轉入手機月費使用。你亦可以參觀朋友嘅小島,購買唔同產品或者自由鳥角色,完成各種成就目標,獲得更多資源𠻹!

如何賺取遊戲金幣

講到底,遊戲嘅目標都係賺金幣,但點先可以賺到呢?只要按指示完成「環球訂單」,交付相應材料,包括農作物、工藝品及自由鳥等就得,簡單直接。

呢個遊戲較為特別嘅就喺培育自由鳥。好似養寵物咁,由孵化到餵飼,再送佢訓練,將自由鳥培育成唔同嘅專才,就可以完成「環球訂單」,得到金幣。

3大絕密攻略

遊戲玩法就講住咁多先,以下先係今次嘅重中之重,記得 Mark 實呀!

Tips 1

唔好以為有掣先有得撳,原來地圖上嘅樹或者自由鳥同其他角色都可能收埋唔少擴建倉庫嘅材料,所以唔好怕多手,不定時撳下,可能會得到驚喜㗎!

Tips 2

「環球訂單」嘅要求難度有時深有時淺,遇到難嘅都唔一定要硬食,其實可以因應意願去衡量做唔做,刪除後亦可以再等另一張出現。下次遇到唔想做嘅訂單,你都識得 say No 啦!

Tips 3

如果倉庫滿咗點算好?除咗擴充,仲可以到互助免稅店賣走多餘嘅產品或者自由鳥。咁就有多啲位放有用嘅材料啦!

如何用遊戲金幣兌換數據

呢個 Game 最重要當然係換Data啦!只要儲到一定數量嘅遊戲金幣,再到數據爆機館就可以換到 Data,再轉入指定Data Plan使用。最基本係 100金幣換 10MB,而爆機館等級愈高換到嘅數據就越多,等級6 可以用1500金幣換 250MB𠻹!所以玩得愈耐就愈著數啦!

睇完係咪好手痕,好想玩呢?快啲上 自由鳥官網Download啦!