【新蚊Fun Fun選】 日本研究:地中海有錢佬 vs 極窮靚仔 你又會點揀?

熱話

廣告

相信每一位女生對白馬王子都有一定的憧憬,有誰不想他日的真命天子高大威猛、眉清目秀、身家雄厚?世上從來沒有如此幸運的事,就算有,你都唔會係主角!(啫係咁講)最近日本媒體《フサメン》便為當地女生們帶來一個兩難之選,就對象而言,一個地中海有錢佬或一個極度貧窮的靚仔,你又會點揀!?

撰文:酒啊九叔 |圖片:電影劇照

日本女生擇偶研究 地中海有錢佬 vs 極窮靚仔

這次的研究是由日本媒體《フサメン》進行,他們特意找來了500名單身女性進行調查。調查內容正正是根據男生的外貌及經濟狀態選擇,到底他們情願同個地中海有錢佬一齊?定係老虎蟹都揀個靚仔呢?

研究結果

研究結果岀爐!單説對兩者的喜歡程度,高達九成的女生不喜歡禿頭男,但還是有一半人願意與他們拍拖(應該係為錢。)另外亦有六成女生表示,禿頭也不是什麼問題,前提是這班禿頭男要有一定經濟能力兼性格溫柔!調查中未有人刻意選擇貧窮靚仔。

調查中的另一條問題圍繞著結婚對象,結果顯示達8成女生情願選擇禿頭有錢佬作老公都不揀靚仔,睇嚟經濟能力非常重要。最後問到如果另一半受脱髮問題困擾,女生們的取態又是如何,結果表示4成受訪者情願他們剃光頭,只有1成受訪者不會要求對方改變。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!