劉馬車疑被MK妹屈 將由高處跳下示威!|新蚊熱話|

熱話

廣告

劉馬車上次話唔再拍片後,佢又再次回歸啦!!而佢今次就話,自己被人屈咗鑊「金」,令到佢人生玩完,令到佢演藝路都玩完!仲喺Facebook出Post話要「You Jump、I Jump」,大鑊啦大鑊啦!

撰文:熱話男神丨圖片:YouTube、連登

劉馬車疑被屈 準備由高處跳下示威

劉馬車就喺噚晚嘅時候出Post話自己準備跳,希望有媒體可以幫佢做「最後的訪問」。仲話成件事係被人屈,佢冇做過呀!!

 

事後佢都有拍片「解釋」成件事,就話自己係做好心幫個13歲MK妹搵路,最後交換完電話就走咗。點知劉馬車睇完鐵打後就俾CID啊Sir拉咗,話佢涉嫌用咸豬手摸人哋!劉馬車就話自己係被屈,佢連掂都冇掂過對方!

然後佢就話自己係因為有案底,警方先會帶有色眼鏡睇佢。而且香港係一個保護女性為主嘅社會,所以就拉咗佢返差館。

仲話自己隻手有事,又點會仲有可能做到呢?BTW佢淨係一隻手有事only

最尾就當然唔可以少得自怨自艾,準備迎接去與世界道別,仲話:「如果你哋想我4,我就4俾你哋睇!」當然,佢到今日呢一刻,都仲存在喺世上。可能係因為天水圍唔知又乜乜乜嘅加持,先可以令佢重生!

呢條片唔長同埋幾Juicy,建議大家都可以睇晒佢:

https://www.youtube.com/watch?v=MZyFUK_Tqbc

&bpctr=1552989254

即刻睇睇今次連登巴打有咩講先:

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看