Gmail、Google Drive全球出事! 寄信、下載附件通通唔得!

電子產品

廣告

大件事!全球最多人用嘅GmailGoogle Drive竟然用唔到!就連寄信同下載附件呢兩個最重要功能都死埋,到底發生咩事?係咪可以提早收工?
撰文:Mike丨圖片來源:互聯網

Gmail, Google Drive全球出事!

事源由香港時間10點開始,全球Gmail及Google Drive都陸續傳出災情,指大部份用家出現Gmail寄唔到信、或者寄得出但下載唔到附件、甚至連自動儲存草稿功能都出現問題。

另一方面Google Drive則進入全面罷工狀態,不論上下載都全數停止!

亞太地區成重災區

而從專門報告網絡問題的DownDetector.com所見,Gmail目前最大的受影響地區是亞太地區(圖中紅色地區為最多問題回報的地點),當中包括日本、澳洲、馬來西亞、香港以及印度。另外其他地區亦有小量災情但並不嚴重。

而Google Drive方面香港、馬來西亞、印尼及部份澳洲地區均有災情,而美洲最受影響地方則為美國西岸地區,其他則為中部小量地區、東岸主要城市及墨西哥的首都。

Google確定問題出現

對於這個全球最多人使用的服務出現問題,Google方面亦經已在其G Suite 狀態資訊主頁表示目前Gmail及Google Drive兩個服務進入橙色「發生問題狀態」,而於截稿時卻問題仍未被修復。