【新蚊熱話】孫耀威轉職做網紅 大陸網直播狂袋100萬!

熱話

廣告

差唔多每個藝員每個歌手北上發展,都會有好好嘅錢銀收入。睇睇最成功嘅「而我不知道誰」嘅陳偉霆就知道啦!曾經被雪藏嘅孫耀威都抵受唔住香港無前途嘅命運,轉去大陸直播網站「虎牙」做直播主,首播就即吸350萬人觀看,認真勁!

撰文:熱話男神丨圖片:連登、虎牙

孫耀威變網紅 狂袋100萬港紙!

46歲嘅孫耀威首次開Live做主播,就即刻吸引咗350萬人觀看,成為史上最強觀看Live嘅人數,即刻打低晒嗰啲大波波呀、打機機嘅主播!你話佢嘅威力幾咁犀利!

你都知啦,直播就緊係會有人捐吓錢支持吓個主播啦,但對於孫耀威嚟講唔係捐錢。人哋直頭大筆大筆咁送錢佢使呀!第一次開Live就收到100萬港紙入帳,真係「爽YY」啦!

連登有部分巴打今次都話孫耀威呢個決定都唔錯。畢竟喺香港,真係連搵兩餐飯仔食吓都難….

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!