【新蚊熱話】空姐揭機組人員引你上床方法 去你間房食嘢都係好事?

熱話

廣告

SOD愛情動作片就相信各位男士睇得多,但有冇諗過原來入面嘅劇情都可以係真!?台灣YouTuber兼空姐天菜娘娘就為大家揭秘,原來機組人員係會有特定嘅引你上床動仔?即刻睇睇先!

撰文:熱話藍神丨圖片:YouTube截圖

空組揭機組人員引你上床方法

1.𢯎你手心

𢯎手心可能大家都聽過,原來機組人員入面都有流傳住用𢯎手心去做暗示嘅行動。唔識嘅新人可能真係覺得對方係幫你𢯎緊痕㗎!

2.「一齊出去玩吓啦」

對方單獨約你去當地玩,原來都係其中嘅一種。或者單獨慢慢熟吓熟吓就…

3.壞雪櫃

機組人員住嘅酒店一向都唔會差,如果間房嘅雪櫃壞第一時間唔係打去樓下而係打俾第二個,咁仲唔係想….

4.唔記得帶充電器

原來唔記得帶充電器唔係真係唔記得,原來暗藏玄機!

5.去你間房食嘢

又唔係同你好熟,又點會無啦啦request去你間房單獨食嘢呢?除非佢對你有意思啦!

6.啱啱沖完涼去你度吹頭

沖完涼,頭髮都未乾再加件「Boyfriend Tee」走去門口問可唔可以去你度吹頭髮,仲唔係暗示要即刻開波?(I Mean一齊睇波)

7.我怕鬼

女仔怕鬼絕對係天經地義嘅事,用呢個藉口去叫個男仔過去陪佢,絕對係高招!

8.按摩

天菜娘娘話,「按摩」呢兩個字幾乎次次都會遇到,而且講得出呢兩個字,幾乎個件事就一定會成真!

&fbclid=IwAR3l3jq1NmNGkZcU-Nh3vFzATf0W4BNNmmWJg6aMdeeShqa82DREzxDNyM4

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!