「只洗唔護」點夠㗎! 防斷髮 防開叉秘訣在護髮!

生活

廣告

潮濕天氣最怕個頭又扁又塌,所以好多女生洗頭後都唔用護髮素,結果搞到頭髮毛燥開叉又易斷!其實頭髮同我哋嘅皮膚一樣,都需要保濕滋潤,關鍵在於搵啱洗護系列同用嘅方法!Dove全新日本製植萃洗髮乳及護髮素,蘊含100% 天然由來の植萃精油,洗頭水同護髮素打孖用係最強嘅護髮孖寶,就等小編話比你知點先夠修護又唔笠喇!

100%天然由來の植萃精油

要頭髮得到深層滋潤,首先要揀啱洗護系列!Dove全新植萃洗護系列,全日本製造,每款均蘊含100%天然由來の植萃精油,共分「防斷髮」及「直順防開叉」配方,亦含有髮絲修護成分(海藻糖及水解角蛋白成分),洗頭水仲要係無矽*配方,搭配護髮素使用,用完頭髮都keep住水潤唔會乾!

 

「防斷髮」最啱易斷髮絲

唔少女生好怕梳頭或用電熱髮捲,因怕扯斷頭髮,其實只要髮絲夠強韌就點扯都唔易斷!多芬日本植萃防斷髮洗髮乳及護髮素,特別針對易斷髮絲,
蘊含牛油果萃取、金盞花萃取及摩洛哥堅果油,能令髮絲強韌柔順,強化滋養髮芯,以後梳頭或夾頭髮都唔怕會扯斷。而洗髮乳仲係無矽*配方,起泡能力亦都超強!用完有陣陣海洋加上花果味,頭髮超級香!

「直順防開叉」針對蓬亂、易開叉髮質

頭髮易起毛燥,就最啱用「直順防開叉」系列,特別針對蓬亂、易打結及易開叉秀髮,蘊含荷花萃取、荷荷巴油及米糠萃取及胚芽油,可以做到滋潤效果之餘,又解決埋開叉問題,令頭髮變返直順柔亮,甜美花果香令你更仙氣迷人!

<營造空氣感秀髮 — 用護髮素有秘訣 >

點用護髮素又keep到空氣感造型?秘訣就係只用喺髮尾!護髮素主要係潤澤頭髮,針對較乾燥嘅髮尾部分,所以唔駛搽落頭皮上㗎!洗完頭搽喺耳朵下嘅髮絲,就可發揮最強嘅修護效果,又唔會令頭頂髮絲變重扁塌,以後用呢個方法,洗頭水護髮素齊齊用,都可全日keep到清新空氣感造型, 又唔怕頭髮開叉易折斷喇!

*無矽指non silicone

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!