【新蚊熱話】劉馬車再被提告 大罵:「香港人帶有色眼鏡對人!」

熱話

廣告

上一次劉馬車就被「5小時被炒實錄」,今次佢又搞出事。啱啱喺大陸出冊嘅佢,好有可能又要再次俾人告。而佢嘅頻道都被檢舉而封鎖。用一個「劉馬車」舊頻道去同大家Say Goodbye,我已經數唔清佢第幾次話唔再拍片了….

撰文:熱話藍神丨圖片:連登、YouTube

劉馬車再被提告 第3694次同大家Say Goodbye

事關劉馬車就好似因為「撩事鬥非」,俾黑社會打跟住俾警察叔叔告佢還手,就再次要上法庭並且又有機會入冊。咁佢就拍片話呢個世界好唔公平呀,發晒癲咁周街撩人隻揪,仲話自己係「天水圍Running Man」。咁因為個Channel俾人封鎖咗條片都冇得睇!大家自行幻想下啦!

跟住呢,佢就喺近日用舊頻道「劉馬車」出咗一條名為《再見劉馬車》嘅影片,喺片入面就話自己唔會唔會再拍片(唔知第幾次講),又話自己覺得抑鬱病又發作,話準備去接受治療,大家都係聽吓好啦!好快佢又會以「天水圍XXX」嘅身份重出江湖!

佢仲話,自己其實好努力,搵工都搵咗百幾份,但就係因為「劉馬車」呢個名俾人睇唔起,俾人當癲佬!仲覺得香港人唔應該帶有色眼鏡去睇人。大佬你咁癲好難搞喎~

仲話自己今次真係唔會再拍片,話拍片都係俾人笑!佢話唔拍片都生活到呀!!!

最後再以「要回歸上帝懷抱」加9叫作結,多謝大家!

即刻睇睇巴打們又點講:

劉馬車為甚麼會在大陸被捕坐監?

劉馬車於2016年9月在大陸因犯下猥褻罪和猥褻兒童罪,被深圳市福田區人民法院判處有期徒刑2年6個月。之後劉馬車出獄後拍片表示自己會「洗水革面」做個有用的人,不料…詳情請看

劉馬車強勢回歸後有甚麼新搞作?

經過了3年,劉馬車預計將於2023年1月出獄,有網民就十分期待劉馬車出獄後能夠同Kenny嚟個跨世紀大合作。加上劉馬車歌聲了得,有指他將會參加新一屆《造星》…詳情請看