阿媽整湯丸賣相嚇人 食足三餐阿仔上網求救

熱話

廣告

湯丸在香港已經跟元宵節脫不開關係,有不少網民都會在那天為了意頭吃一碗湯丸。不過近日有網民在連登討論區上求救,指其母在元宵節當日親手泡製過百顆麥提沙湯丸,而且成品更是賣相驚人,但礙於母親面子份上不能倒掉,唯有上網求救尋找解決方法。
撰文:Mike丨圖片來源:連登討論區

阿媽整湯丸一整過百粒 麥提沙做餡賣相勁唔得

事緣該位網民在連登討論區發文,表示「元宵節嗰日老母好雀躍咁同我講佢學識咗包麥提沙湯丸,難得佢突然心血來潮包湯丸,我緊係唔會拒絕啦。正當佢嗌食得嘅時候 我見到…」

此文一出,一眾好事之徒自然對樓主母親的作品作出評價:「煮到爆X晒包乜都收皮啦」、「見到都覺得嘔心」、「還拖,用麥提沙炒飯迫佢食」、「唔好浪廢伯友一番心意」、「好似龍眼」

一整成百粒 全因為乖仔一句話

之後有網民問樓主到底伯母一共搓了多少麥提沙湯丸,然後樓主就放上一張未煮的湯丸照片,並表示為「依到嘅6倍左右」,而筆者計算下該照片中約有30顆左右,再以樓主所言大約有合供180顆。後來有網民問及「樓主你係咪同伯母講過好好食好鐘意食之類嘅說話」,樓主就回應道…

有網民就指樓主「幾warm啊,我係你就食晒佢」,不過樓主己就指「有啊,我每次都有食晒,但我每次都唔知自己食緊咩」。亦有網民提意「試下去醫院比d厭食症病人食」,但即時被其他人指「會(令病人)變咗厭世」;另外亦有網民問樓主「樓主老母是咪搞錯咗,係糯米糍唔洗煮黎食,點知煮完變湯丸」

至於問題的重心「如何解決這堆湯丸」方面,在網民提議「拎去炸轉下口味」、「拆粒麥提剪出黎就咁食,啲皮掉X咗佢扮食咗」、「一番心意,如果係我,忍住嘔都食埋佢」,以及「試下唔煮,拎去Yam漿同粉整炸朱古力波」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!