【新蚊熱話】PTGF情人節派帽實錄 阿木:三萬蚊過夜呀!

熱話

廣告

「你條女雞嚟㗎!」、「三萬蚊過夜呀!」來自《頭文字D》阿木嘅金句,勢估唔到有一日會成真。事關有名巴打嘅朋友嘅朋友介紹咗嗰女仔俾佢朋友識,最後佢朋友喺情人節發現佢自己女朋友係PTGF!唉….認真可憐!

撰文:熱話藍神丨圖片:連登

PTGF情人節派帽歷險記

個男仔一開始以為佢女朋友斯斯文文,讀Master應該係一個好人,點知私底下咁Open。好憐嘅小男生就咁被「帽事嘅」,仲要去到情人節當日先收到電話知道個女仔出咗去接Job,仲要係$3000蚊呀!你話係咪聽者心酸,聞者流淚啊。

跟住樓主就憑住自己身為正義之師嘅身份,即刻去Telegram PTGF Group諗住睇吓呢條女到底咩料!一查就成個底起出嚟…原來呢個女仔差唔多個個都約過,仲講到話佢嘅私生活有幾咁雜亂,實在係可怕…

而各位來自PTGF Group嘅巴打都大爆呢個女仔嘅資料,發現自稱「34h」嘅佢好似個個都約過咁,仲話真人好矮同埋好肥。

最後就越起越多,發現原來有咁多個名嘅佢原來都做咗好耐吓….所以話識女朋友前都要小心。

 

情人節應如何選購禮物給伴侶?

情人節快來臨,新Monday為各位精選出10+高CP值又實用的情人節禮物女朋友篇男朋友篇;另外,不少酒店及餅店都有推出情人節朱古力禮盒,例如半島酒店、GODIVA、Venchi等,而MUJI更推出自製朱古力DIY!即看:情人節朱古力推介

情人節有什麼好去處及活動推介?

臨近情人節,除了要Book情人節餐廳及即場情人節送花外,一個浪漫的行程也十分重要!最近多了不少新開情侶拍拖好去處,而且是免費景點,很適合拍拖打卡,當中有…拍拖好去處