【新蚊熱話】Print嘢並唔是咁Print嘅?! 巴打搵老友幫忙用手機Print文件 結果竟然……

熱話

廣告

現時科技實在太發達,一部手機加上WIFI,基本上無所不能!可惜有一位連登巴打就偏偏缺一台打印機,正當他打算拜託朋友幫忙Print文件,從Whatsapp傳送Word文件檔案後,演變成雞同鴨講鬧出笑話,皆因朋友仔竟然直接將手機連文件放到影印機影印螢幕!連登巴打表示極之無奈,發帖文上連登公諸同好,成為笑話一則!

撰文:Fazo丨資料/圖片來源:連登討論區|編輯:異種火星人

網友:你個FRD係咩年代?巴打搵朋友幫忙Print文件 結果竟然……

連登巴打昨晚以「叫我fd(朋友)幫手print(打印啲野……點知佢咁print」為題發文,並附上兩張WhatsApp對話截圖及「成品」照片一張,從對話所見,樓主問朋友:「你有冇打印機?幫一幫我印啲野」並隨即傳送一個Word文件檔案。但朋友卻表示:「但我唔知點放入電腦」,然後雞同鴨講的劇情就展開了!
 

 

 

樓主開始以黑人問號狀態反問朋友:「你要喺電腦先印到?」而朋友則真心問:「你想就咁手機印?」樓主回應:「有咩問題?我平時都係用手機印。」朋友表示:「但好細個喎」,相信樓主誤會了朋友指解像度細所以回答:「你印完比我睇下,我幫佢印都好細,佢話無問題」,結果,大家期待的畫面當然出現了,朋友直接用iPhone手機打開Word文件檔案,再放入影印機上影印,得出一張只佔A4紙一角的手機螢幕影印成品!
 

 

 

網民粉粉表示這位朋友連「airprint唔識都算,web WhatsApp都唔識?」實在令人「吹到啤一聲」,但亦有網民表示:「你朋友幾單純,好好珍惜 如果異性就更係very gd!」

 

 

 

 

 

亦有網友反問樓主的朋友「智商夠唔夠80」,並叫樓主簡單教朋友上網Download來印,這樣就不用解釋,之不過隨後即有網友笑說「樓主的朋友到時就會成個Mon隊落去」,十分惹笑。

 

 

 

 

 

台灣都有「豬隊友」?!

另外有網民指出另一單有異曲同工之妙的新聞,就是台灣一名網友分享的「Copy」備份鎖匙故事:「今天早上請我外籍員工去幫我copy一套備份鎖匙,下午回到公司我整個傻眼⋯⋯請問這種員工我該怎麼處置?!」

當然大家都想像到結局的畫面,就是外籍員工直接將copy解作影印的意思,用影印機將老闆交給他的鎖匙影印為「黑白鑰匙」A4紙一張。只可說一句,不怕神的對手……

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!