iPhone假貨贈大陸親戚 網民:人情同人講既 唔係同蝗

電子產品

廣告

iPhone做禮物可是一個蠻貴的選擇,如要送給一個你不太喜歡的人自然更加不爽。近日連登有網民發文,圖文並茂講述自己因為被逼送禮給內地親戚而心有不甘,決定從內地購買零件自製iPhone整蠱親戚!

撰文:Mike丨資料/圖片來源:連登討論區

慘遭「被送禮」 網民假iPhone侍候!

網民Tick手然在文中表示「唔知大家有冇試過 比人焗住要買D貴禮物比D 所謂既親戚?如果你係一個動手派,今日呢個分享岩你,我地砌部iPhone 6 扮 7 呃鳩D 大陸濕X親戚。」,並在之後貼圖表示他在淘寶上購買三種零件,當中包括iPhone 6主機板、iPhone 7外殼、以及一台用來拆開作移殖零件的iPhone 6。

其後該網民就開始其自組iPhone計畫,當中更提到成本由主機版的400-700人民幣、機殼(未知價錢)、以及拆件用的iPhone 6(240人民幣)。並表示最後連運費合共花費$1,027港元。

之後樓主就進行測試,首先確認拆件用的iPhone 6運作正常。

其後再開始漫長的零件移殖工程…最後成功開機!事後樓主表示到後來才發現還有一些不重要的東西沒裝上去,不過他表示「未裝鐵蓋果D添 …算啦 訓覺」

網民點睇?

期間有網民看過樓主用於零件上的花費後,表示其實都不算便宜,不過樓主本人則表示「其實係自己想砌」,之後更表示…

 

以及…

不過世上總是有人要衝出去X的,期間就有網民說樓主被騙,指「樓主個iPhone 7個殻俾人呃咗了, iPhone7係雙鏡頭既」,當然就立即被其他網民指正。

正義X指責 網民回應:男人嘅浪漫

當然來到這個時候,網上自會有自命清高的人走出來,指樓主「其實你做緊嘅,同大陸啲山寨廠一樣,製造偽造商標物品,恭喜你犯咗法仲要開心share」。不過這次就有其他網民出來幫樓主出口…