【新蚊熱話】美國爆「喪屍鹿」災難 感染地區已爆到亞洲!

熱話

廣告

屍殺列車》入面隻喪屍鹿真係成真?打喪屍不再是夢?近日美國多個州份都爆出「喪屍鹿」嘅大災難!呢種會傳染嘅病毒令到人心惶惶,而且仲已經蔓延到亞洲地區,都咪話唔驚!

撰文:熱話男神丨圖片:劇照、連登

美國爆「喪屍鹿」災難 24個州受感染!

美國疾病預防控制中心指出,目前美國24個州份、加拿大家2個省份、挪威同韓國等地區都出現呢種感染型疾病。呢種鹿患上嘅疾病名為CWD(慢性消耗型疾病),感染嘅鹿隻會出現「四肢不協調」、「流口水」等病狀,真係十足十喪屍咁樣…

鹿隻可以透過口水、血液同尿液嘅途經傳播病毒,而且潛伏期更可以高達幾年之久!最得人驚嘅係,CWD係可以透過鹿隻傳播去靈長類動物身上,包括人類。人類唔小心接觸咗受感染鹿隻或者食鹿肉的話,都有機會瀨嘢…個時就真係大大獲!

明尼蘇達大學(University of Minnesota)傳染病研究與政策中心主任Michael Osterholm指出,每年有大約7000至15000隻受感染鹿隻被吃,大大增加咗人類感染CWD嘅機會。而且未來人類都有機會出現大範圍感染,大家真係要小心至上。

而早在2005年,美國地區就已經爆發過CWD病毒之感染。當時大約200人已經食過受感染鹿隻,而根據報導指,當時食用嘅人類喺數年內都冇出現「不健康病狀」,可見當時CWD病毒並冇太大影響。但咁並唔代表現時嘅CWD病毒無法影響人類,因為病毒係會變種,大家都要小心啲啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!