【新蚊熱話】Vien BB要結婚?IG Story出婚紗照

熱話

廣告

大家都十分熟悉的Vien BB自從想轉行KOL後動作多多,最近又有新搞作!在其個人Instagram上post了2張婚紗照,除了令一眾追蹤者大包眼福外,更令人懷疑女神是否要結婚了~

撰文:乖乖l|圖片:Instagram

Vien BB IG Story出婚紗照

今天中午時Vien BB就上載了一張身穿婚紗的相片,低胸婚紗裙帶有點性感,樣子也十分標緻,不過Vien BB又沒有透露是什麼事,難道是要結婚了嗎?

晚一點的時間,Vien BB再上載了另一張婚紗相,今次是另一套衣服,但明顯比之前一套要性感得多,就連青筋都出埋!

鐘情 IG Story 派福利 爆料、泳照最養眼

今次無預警下post婚紗照,其實令人懷疑 Vien BB 是不是找到真愛,要拍婚紗照、要結婚了?!

不過女神一向都愛在IG Story中發福利,好像之前在馬爾代夫旅行Story,就比IG post強勁得多!

第三張婚攝流出、攝影班底曝光

當第三張婚照Story出現之後,就有更多線索畀大家追蹤,因為第三張「婚照」,雖然無咁噴血,但仍可以見到手持花束嘅Vien,上面仲Tag齊晒參與今次婚攝嘅團隊,「新郎」欠奉,莫非只係搵食嘅KOL商業拍攝造型照?

團隊齊全,獨欠「新郎」

透過Story提供線索,攝影團隊包括了製作公司palazzofilm的攝影師 「Tart is Tart」,另外仲有Make Up化妝以及婚攝公司的帳號,獨獨就係欠缺「新郎哥」。相信一眾巴打一定會「mon實」Vien BB嘅最新動向,隨時向廣大嘅網民報導:

上回流出:告別港航、盛傳被炒

講返轉頭,呢位憑一句「好賤呀」而成為網民熱捧對象的空姐Vien BB,去年11月曾經喺 IG 暗示離職:

Vien BB喺IG嘅留言:

曾經瘋狂過,曾經不滿過;
曾經幸福過,曾經抱怨過…
再見,再也不見

好多粉絲留言祝福佢。

連登巴打話咁快已經開咗post宣佈Vien BB「被炒」!

有巴打認為佢唔係被炒﹐似「上岸」多啲喎!

有人爆佢有新男友,究竟係上海定潮州呀?亦有人話已經散咗,以Vien BB嘅姿色,感情生活多姿多采又好出奇咩?

又有傳聞佢去in「因航」喎!

「因航」嘅行家有冇睇過佢啲閃卡呢?

又有人爆佢早排真係入過「因航」做,同埋已經被炒。

有啲巴打話要養佢喎!

Vien BB已經係連登嘅公眾人物啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!