【新蚊熱話】90後IG網紅擺酒 「溫馨提示」人情要俾多仲要寫名!

熱話

廣告

去飲要俾人情都係天公地義,但你有冇試過去飲之前,新娘會提你記住俾多啲人情,仲要寫埋名!事關Buffet好貴㗎嘛!近日WhatsApp就流傳有一名90後嘅IG網紅即將擺酒,佢就喺WhatsApp講到明記住俾多啲!食多啲!

撰文:熱話藍神丨圖片:連登

擺酒賺到盡 90後網紅提你人情要俾多啲!

事關呢位新娘子就經營咗一間Cafe,仲話自己間Cafe係打卡新熱點,叫大家多啲去!咁近日佢就好事近,WhatsAPP就發出一則「溫馨提示」,叫各位親朋戚友去飲記住俾多啲人情呀!!!

WhatsApp全文(感受吓MK嘅味道啦喂):

咁講會有啲尷尬,希望你吾好介意呀
同埋我叫左好少人,
所有人加埋係 9-10 圍,
所以叫得都是我喜歡的
就係咁既,
因為聽到有人以為可以吾洗比人情,
淨係比結婚禮物就得
但以我所知及問過人,去飲係一定比人情
(亦都有結左婚既人講番收過吾係錢,而係 Coupon)
為免發生呢啲事件,我溫馨提示大家
另外今次既愉景灣酒店 buffet 係好貴的
人頭算的(因為有朋友話以為係 lunch buffet 就平好多)
希望大家明白結婚已經要用好多錢,
冇理由要我地每位倒貼幾百蚊架嘛
同埋人情既利是封係要寫低你個名的

咁Buffet真係好貴㗎嘛!但係佢咁厚面皮嘅性格,當然引來一班連登仔怒插啦~

當然啦,又開Cafe又就結婚又90後呢啲線索,當然令連登仔發動起底功能,即刻將女事主起底了!

啊但事主到依家都仲未回應,唔知係咪因為起錯底?定係想用唔回應嘅方法扮唔係自己呢?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!