大昌行宣布廚師腸即將回歸 高位入手嘅巴打小心炒燶

熱話

廣告

早前傳出停產之後,大家以為廚師腸將會從此消失。近日其香港代理大昌行就喺Facebook面宣布廚師腸好快會返嚟,不過呢個喜訊就因為有人一句「減鹽唔該」而意外引發罵戰。
撰文:Mike丨資料/圖片來源:DHC Valley Chef Facebook

大昌行出手廚師腸不日回歸

事緣大昌行近日就喺廚師腸專頁上宣布,「廚師腸好快就會返嚟啦!」,而且「繼續以原來嘅獨家配方,美國製造,保留大家喜愛嘅味道!」。甚至有網民表今年抽個枝車公廟靈簽好準,因為每一句最後個字加埋竟然係「常得香腸」。

 

一句「減鹽」意外引發罵戰

不過就係呢一句「原來嘅獨家配方」卻意外地引起一場罵戰!事緣有網民表示近年廚師腸配方加鹽太多,希望能夠「減鹽唔該」,此言一出卻意外地引起支持加鹽嘅「原味派」以及希望無咁咸嘅「減鹽派」兩邊罵戰。

而支持原味派嘅網民就表示「食廚師腸唔係食佢隻味唔通貪佢夠健康咩」、「嫌太咸唔好食就得 其實無乜好討論嘅價值」、「食包咁嘅腸,又要扮曬食家咁真係好X討厭」。

但支持「減鹽」嘅網民就表示「試過切開一半放水滾熟都係好咸,所以要減鹽」、「我食咗幾十年,真心話,真係越黎越咸…」、「叫人嫌咸就轉其他牌子嘅人根本就唔係廚師牌嘅fans!!!!!我食咗廿幾年廚師腸,近年係真係轉咗formula咸左好多架!!」

網民教路點食先唔咸

不過呢場罵戰就同事引出一眾識食嘅網民出手教人點食先唔咸,其中有人就話「加埋蜜糖燒中和返啲咸味,味道啱啱好!每個細節都計算晒」、亦有人教用最簡單方法,「屋企食你試下浸水半個鐘先煮就會淡口」,但燒炭食就無計,只可以蜜糖重手啲。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!