入境處偷食男女被爆料 網民:入境之花

熱話

廣告

高登及連登不時都會捉姦Post出現,不過今次咁樣情況就認真少見,事關今次有人喺連登上載一段Whatsapp入境處男女情慾對話及雙方近照,但竟然有人發現女方個樣都幾得吓!

撰文:Hazel丨資料/圖片來源:連登

入境處男女被爆大量曖昧對話

網民係連登吹水台爆料時就講明「男主角有老婆,女主角有男朋友,返工喺機場公然偷食
」,而且仲有埋女方Whatsapp對話Cap圖,相信應該係女方嘅男朋友。

男女照片流出 網民大讚「入境之花」

該位網民之後亦上載男女雙方照片,不過正當有網民話點解男方咁都可以溝到女之時,竟然有人覺得女方係「入境之花」、「條女個咀我都想錫落去」,亦有人大潑冷水話「大家睇佢幾年前未入職未變殘果個梗係好j 啲嘅」,甚至有人話「通常出軌post都會揀啲比夠唔靚嘅相,但係都仲睇得出條女幾靚,個男嘅偷食都好正常」

不過正當連登仔喺度對女方評頭品足之時,亦有網民反諷話「呢啲X頭有老婆都係咁食女
連登仔就仲諗緊214係邊到食毒X飯」,「入境處女職員」呢個萬年爛gag自然唔少得。不過有咩慘得過樓主本人之後被人直指佢其實就係被人戴綠帽嗰個。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!