【新蚊熱話】為老婆同阿媽脫離母子關係 網民:其實都係為咗間公屋啫

熱話

廣告

如果老婆同老母一齊跌落海,你會救邊個先?呢個被喻為世上最難答嘅問題,對某啲人嚟講,答案可能比一加一仲容易。近日就有人喺報紙刊登聲明,表示要同阿媽脫離母子關係,而原因就係因為四個字:「我愛老婆」。

撰文:AuntieSam|圖片及資料來源:連登

老婆同老母你揀邊個?

近日有人於連登度出post,表示喺報紙見到一則聲明,內容係話因為屋企嘅婆媳糾紛,而自己太喜歡老婆,所以要同阿媽劃清界線:

樓主就好憤慨咁話登聲明嘅人,阿媽養佢咁耐都唔要,遲早有報應。不過好多網民就覺得樓主唔應該咁多事,家家有本難唸的經:

有其他網民就突破盲腸,指出聲明嘅人都係為咗公屋分戶而登報,事情並唔係好似表面咁:

其實登報斷絕親子關係都唔係新鮮事,只係嗰句「我很喜歡我老婆,所以放棄阿媽」用情太深,太震撼樓主啫。至於揀老婆同揀老母呢啲咁technical嘅問題,可能加多個「公屋」option,條問題會易答啲。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!