【新蚊買物狂】多啦A夢x麥當勞!新年限定黃金脆薯魚堡+必換大頭袋、暖手豆沙包

生活

廣告

麥當勞又有新搞作,今次聯同多啦A夢同你開心過新年!1月16日起,推出多款新春限定特色美食,除了黃金滿屋系列的黃金脆薯牛堡、黃金脆薯雞堡和招財牛堡驚喜回歸之外,更推出全新黃金脆薯魚堡、紅豆吉士批和黃金爆珠特飲!期間更推出多款多啦A夢精品,如多啦A夢開運法寶套裝、野餐墊、利是封等,各位多啦A夢迷記得去搶購啦!

撰文:Sakura|圖片來源:麥當勞|編輯:乖乖l(原文刊於新假期

麥當勞黃金滿屋系列漢堡

1月16日起,除了黃金脆薯牛堡、黃金脆薯雞堡和招財牛堡回歸之外,麥當勞更特意推全新黃金脆薯魚堡,黃金脆薯魚堡嚴選來自阿拉斯加狹鱈魚。魚柳肉質嫩滑,配上鬆脆脆薯餅和黑胡椒醬,惹味十足!而各款黃金滿屋系列超值套餐,包括黃金脆薯魚堡、黃金脆薯牛堡、黃金脆薯雞堡和招財牛堡超值套餐,均配上一份扭扭薯條和一套4款的多啦A夢利是封 (數量有限,送完即止)。

多啦A夢新春限定特色美食

 

 

 

換購多啦A夢精品

同期麥當勞推出多款多啲A夢精品,購買指定食品加錢就可以換領。

時間布野餐墊

 

開運法寶套裝

麥當勞多啦A夢新年限定

供應日期:1月16日11am起全線供應
備註:

  1. 各款食品及包裝盒數量及供應期有限,售完即止
  2. 黃金脆薯魚堡、黃金脆薯牛堡、黃金脆薯雞堡、招財牛堡及小龍蝦湯的供應地點不包括海洋公園、沙田馬場及跑馬地馬場的麥當勞餐廳
  3. 黃金分享盒及大大啖雞翼桶的供應地點不包括九龍公園、海洋公園、合和、梅窩、皇后大道中、花都廣場、置 富花園、海聯廣場、沙田馬場、跑馬地馬場、萬勝閣、南康、新屯門及九龍站的麥當勞餐廳
  4. 扭扭薯條、黃金爆珠特飲及紅豆吉士批的供應地點不包括沙田馬場及跑馬地馬場的麥當勞餐廳

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!